Onko kukaan onnistunut vaihtamaan tulipellin puoleista anturia ilman pakoputken irroittamista ja minkälaisilla työkaluilla? Tuossahan se ei ole suoraan esillä vaan sojottaa viistoon rintapeltiä kohti. Makia homma..
Johan vaikuttaa työläältä jos pakosarja on pakko irrottaa. Tehtaan ohje on tietty varma tapa mutta tällä videolla riittäisi kun poistaa lämpö/suojapellin ilmeisesti auton alta ja pohjamuovi pois.
Johan vaikuttaa työläältä jos pakosarja on pakko irrottaa. Tehtaan ohje on tietty varma tapa mutta tällä videolla riittäisi kun poistaa lämpö/suojapellin ilmeisesti auton alta ja pohjamuovi pois.
Johan vaikuttaa työläältä jos pakosarja on pakko irrottaa. Tehtaan ohje on tietty varma tapa mutta tällä videolla riittäisi kun poistaa lämpö/suojapellin ilmeisesti auton alta ja pohjamuovi pois.
Exhaust pipe olisi kaiketi pakoputki ja exhaust system pakosarja+putki. Mitä hyötyä olisi poistaa pelkkä pakoputki kun B2S1 sensori on pakosarjassa ylhäällä ennen kattia ja takimmaiset pakosarjassa katin jälkeen...
Exhaust pipe olisi kaiketi pakoputki ja exhaust system pakosarja+putki. Mitä hyötyä olisi poistaa pelkkä pakoputki kun B2S1 sensori on pakosarjassa ylhäällä ennen kattia ja takimmaiset pakosarjassa katin jälkeen...
pakosarjojen irroitus ohjeissa ohjeistetaan poistamaan lambdat ennen pakosarjojen irroitusta, koska ovat "vaarassa vahingoittua" ko. operaatiossa.
sitä en tiedä, miten putki sen lambdan irroituksessa auttaa, mutta luulis sen auttavan, jos niin kuitenkin neuvotaan tekemään.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Kaiken ähräämisen jälkeen sain pyöräytettyä vanhan anturin irti. Ei se onneksi ollut tiukassa. Monen moista jatkopätkää sinne kyllä joutui sovittelemaan, ennenkuin löytyi sopiva kulma ja väylä. Todella ahdas paikka, mutta jos joku muu tappelee saman homman kanssa, niin suosiolla tekee lenkkiavaimesta jonkinmoisen erikoistyökalun. Itsellä ei ollut siihen mahdollisuutta.
Comment