Tervehdys!
Mistä kannattaisi aloittaa, tämän listan läpikäynti.
-2FA3 Koodaus puuttuu, katkonainen
-2EF3 Unknown fault code
-2E85 Lisävesipumppu, tietoyhteys, katkonainen
-29CD Sytytyshäiriö sylinterissä 1, katkonainen
-30DC Typpioksidianturi, lämmitys, katkonainen
-2C32 Lambda-anturi ennen katalysaattoria 2, säätely, katkonainen
-2AF8 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus, katkonainen
-2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus, katkonainen
-2AAF Polttoainepumppu; uskottavuus, katkonainen
-2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus, katkonainen
-2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö, katkonainen
-2F11 Jäähdyttimen kaihdin, ylös, katkonainen
-2A98 Kampiakselin asentoanturi; imupuolen nokka-akseli, korrelaatio, katkonainen
Delphillä saadut koodit. Lambdat vaihdettu n. 2kk sitten ja samalla huomattu, että autossa on Noxem 130. Konehuoneen oikealta puolelta kuuluu nakutusta kylmällä koneella, mutta uudestaan startatessa nakutus loppuu. Itsehän en autoista juuri tiedä hölkäsen pöläystä, mutta nyt taitaa olla se hetki kun alettava oppimaan viimeistään. Onneksi on kavereita, jotka suostuvat auttamaan kunhan itse olen valmis yrittämään. Tässä toimii hyvin motivaattorina, että saisi ehjän auton.
Mistä kannattaisi aloittaa, tämän listan läpikäynti.
-2FA3 Koodaus puuttuu, katkonainen
-2EF3 Unknown fault code
-2E85 Lisävesipumppu, tietoyhteys, katkonainen
-29CD Sytytyshäiriö sylinterissä 1, katkonainen
-30DC Typpioksidianturi, lämmitys, katkonainen
-2C32 Lambda-anturi ennen katalysaattoria 2, säätely, katkonainen
-2AF8 Typpioksidianturi, hidastus tarkastus, katkonainen
-2C6C Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, järjestelmätarkastus, katkonainen
-2AAF Polttoainepumppu; uskottavuus, katkonainen
-2AFD Typpioksidianturi, hidastus tarkastus, katkonainen
-2C7F Katalysaattorin 2 jälkeen oleva lambda-anturi, säätö, katkonainen
-2F11 Jäähdyttimen kaihdin, ylös, katkonainen
-2A98 Kampiakselin asentoanturi; imupuolen nokka-akseli, korrelaatio, katkonainen
Delphillä saadut koodit. Lambdat vaihdettu n. 2kk sitten ja samalla huomattu, että autossa on Noxem 130. Konehuoneen oikealta puolelta kuuluu nakutusta kylmällä koneella, mutta uudestaan startatessa nakutus loppuu. Itsehän en autoista juuri tiedä hölkäsen pöläystä, mutta nyt taitaa olla se hetki kun alettava oppimaan viimeistään. Onneksi on kavereita, jotka suostuvat auttamaan kunhan itse olen valmis yrittämään. Tässä toimii hyvin motivaattorina, että saisi ehjän auton.

Comment