Eli löytyykö joltakin sellaista listaa, missä olisi E90 saatavilla olevat nokian mallit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lista sopivista GSM malleista E90
Collapse
X
-
Sori... hoono soomi. Ei ymmärrä kysymystä :think Tarkoitatko et mistä kaupoista tuota E90:stä saa? Jos näin, niin esim. netissä myynnissä olevista E90:stä lista löytyy Hintaseurannasta.
-
-
Juu, niin kuin otsikko sanoo. Eli tarvitsen sen listan, missä lukee BMW E90 mallisarjaan sopivat puhelimet.
BMW tekee joillekin GSM malleille sen adapterin, mikä sopii sinne keskikonsolin tai kyynärpään nojan sisälle ja samalla varmistuu, että ne bluetooth jutut toimii juuri siinä autossa.
BMW foorumilla kun ollaan...Last edited by Convertible; 23-01-2009, 14:14.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Lisävarusteluettelon (BMW Suomi) hinnastossa oli ainakin lista, en tiedä löytyykö mistään sähköisenä.
Itse heivasin adapterin mäkeen ja ajalen puhelin taskussa sinihammas päällä. Tuli kyynärnojalokeroon enemmän tilaa.
Puhelinluettelon ymmärtämisessa on Nokian ja BMW:n välillä suuria ongelmia. Kävin kyselemässä BMW:ltä, ymmärtääkö facelift E90 paremmin Nokialaisia. Vastaus oli, että ei tiedetä, pitää odottaa, kunnes sellaise auton saa käsiin ja kokeilla.G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
No, mulla toimi ykkösessä ihan täydellisesti, kun ostin sopivan noksun siihen alustaan. Ja ainoastaan silloin se menee kattoantennin kautta, kun on kiinni telineessä. Takoitus on, että puhelin jää aina autoon ja multi-simmillä sitten hoituu toiminta.
No, anyways mulla on nyt se lista jonka hain marmorilta, voin laittaa sen tänne jos muille tulee sama homma eteen.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Comment