Kevät puskee ja tulee taas mietittyä kaikenlaista tohon 335:een . Rupesin miettimään lukkoperäasiaa, mutta kun netistä kaivoin tietoa niin löyty jostakin tekstinpätkä missä väitettiin että 3/08 eteenpäin 335:ssa ollut ns E-Diff, eli elektroninen lukkoperä. Mun auto on 3/08 tehtaalta tullut. Asiahan piti selvittää tietenkin:
Liukkaalla lumella, vähä jarrua ja M1 vaihde sisässä kaasua. Kaveri katto ulkona niin molemmat suti, jätti myös samanlaiset jäljet. Samaten paikalteen hana pohjaan kitkoilla asfaltilla niin 2 raitaa jää. Vaikutti myös että mutkassa jättäisi (tämä testaus hieman jäi kesken ).
Testit tehtiin niin, että kaikki luistonestot / ajonvakautukset oli pois päältä (huom, ei dtc vaan tosiaan nappia pohjassa pidempään et kaikki menee veks).
Mites on?! Radalla en oo vielä käyny, ei oikein tietoa miten ääriolosuhteissa käyttäytyy, mutta eikö noi viittaa siihen että jonkinlainen lukko ainakin on? Laakkosella eivät osanneet sanoa mitään erityistä asiaan, netistäkin huonosti tietoa.
kaba.
Liukkaalla lumella, vähä jarrua ja M1 vaihde sisässä kaasua. Kaveri katto ulkona niin molemmat suti, jätti myös samanlaiset jäljet. Samaten paikalteen hana pohjaan kitkoilla asfaltilla niin 2 raitaa jää. Vaikutti myös että mutkassa jättäisi (tämä testaus hieman jäi kesken ).
Testit tehtiin niin, että kaikki luistonestot / ajonvakautukset oli pois päältä (huom, ei dtc vaan tosiaan nappia pohjassa pidempään et kaikki menee veks).
Mites on?! Radalla en oo vielä käyny, ei oikein tietoa miten ääriolosuhteissa käyttäytyy, mutta eikö noi viittaa siihen että jonkinlainen lukko ainakin on? Laakkosella eivät osanneet sanoa mitään erityistä asiaan, netistäkin huonosti tietoa.
kaba.
Comment