Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 ratin kehyksen väri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomas20
    Newbiemmer
    • Jan 2005
    • 20

E91 ratin kehyksen väri

Olen katsellut mobile.de:stä muutamia E91 bemuja, ja silmiin on pistänyt, että vain joissain malleissa on oheisen kuvan mukainen ratti. Tarkoitan siis tuota hopean väristä "kehystä". Kuuluuko kyseinen ratti johonkin tiettyyn varustepakettiin, kun se tuntui löytyvän ihan satunnaisesti varustellusta autosta? Ilmeisesti tuon kehyksen voi myös vaihtaa itse, mutta kannattaako moiseen hommaan ryhtyä jos se löytyy tehdasvarusteenakin?
  • Heikkiher
    Bimmer Rookie
    • Mar 2009
    • 93
    • Vihti

"Kehyksen" voi helposti itsekin vaihtaa, ratin takana ruuvit jolla kiinni. Ebaystä löytyy eri värityksellä olevia, alla esimerkki:

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16465
      • Asikkala

Originally posted by tuomas20 View Post
      Olen katsellut mobile.de:stä muutamia E91 bemuja, ja silmiin on pistänyt, että vain joissain malleissa on oheisen kuvan mukainen ratti. Tarkoitan siis tuota hopean väristä "kehystä". Kuuluuko kyseinen ratti johonkin tiettyyn varustepakettiin, kun se tuntui löytyvän ihan satunnaisesti varustellusta autosta? Ilmeisesti tuon kehyksen voi myös vaihtaa itse, mutta kannattaako moiseen hommaan ryhtyä jos se löytyy tehdasvarusteenakin?
      Sama ? ratti mustalla kehyksellä: http://bmwfans.info/parts/catalog/E9...multifunction/
      E: Tuossa sama ? Ei m-logoa kehyksessä: http://bmwfans.info/parts/catalog/E9...el_multifunct/
      Last edited by jr66; 23-06-2009, 15:34.

Comment

• Kompakti
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 232
        • Tuusula

Kuvassa on Urheilunahkaohjauspyörä (255) ja saattaa olla, että toi kehys on niissä vakio. Omassa laitteessa on juuri tuo sama ratti ja siksi heitän tällaisen arvauksen.
        E46 330Ci Cab M-Sport -03
        I01 i3s 120Ah "Voll" -19
        Ex:
        E87 120dA M-Sport -08
        E90 318i -06
        E46 320i M-Sport -02

Comment

• _artsi_
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2005
          • 579
          • Pori

Originally posted by Kompakti View Post
          Kuvassa on Urheilunahkaohjauspyörä (255) ja saattaa olla, että toi kehys on niissä vakio. Omassa laitteessa on juuri tuo sama ratti ja siksi heitän tällaisen arvauksen.
          Oli vakiona ainakin mun autossa, mutta vaihdatin sen mustaan.
          BMW 330dA e92 M-SPORT

Comment

• ANSSI
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2003
            • 322
            • Espoo

Oli myös vakiona minun autossa http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=154751
            M-Sport vaihtui tilalle
            330e M-Sport -20 --- 118i M-Sport -20 ---
            EX:530e M-Sport -18, F34 M-Sport, F30 Alpine White HandWashOnly F30, Audi A3 2.0 TDI Quattro -09, BMW 325iA Touring E91 -06, BMW 318iA Touring E46 -01, BMW 316i E46 -99

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎