Announcement

Collapse
No announcement yet.

e91 320dAT hyytyi - TURBO HAJOSI!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esal
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2009
    • 1344
    • Lempäälä

    #16
    Originally posted by Jackie View Post
    Turbosta akseli poikki!
    ok, ei sitä teipillä korjata
    *** E53 X5 3.0d 2005 ***

    Comment

    • Thuppu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2007
      • 3626
      • Seinäjoki

      #17
      Kannattaa sit pyytää näytille se ahdin kun se on otettu irti. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
      BMW 740iA "ALPINA"
      BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
      Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
      Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

      Comment

      • cb3
        Bimmer Rookie
        • Jan 2009
        • 40
        • keski-suomi

        #18
        Paljonkos tällä hajonneella autolla on ajettu?

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #19
          Originally posted by cb3 View Post
          Paljonkos tällä hajonneella autolla on ajettu?
          lueppa toi ihan eka postaus...
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Jackie
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2009
            • 293
            • Porvoo

            #20
            Originally posted by Jackie View Post
            Turbosta akseli poikki! Syytä ei tiedetä, mutta paska mikä paska.
            Nyt oon tuota rikkinäistä turboa pyöritellyt. Ei se akseli nyt poikki ole, mutta aivan hervottomasti akseli heilui joka suuntaan. "The axel is broken" sanoi Benkara. Niinhän se on, ymmärsin vain ensin että olisi poikki. Paskahan se.

            Toinen huomio autosta: imusarja on vanhaa mallia => vanhanmalliset läpät Äkkiä pois.... Auto siis 10/2005. What the hell?? Olisi läpät poistettu vaikka olisivat olleet uudempaakin mallia.
            E93 330iA M-Sport 2009
            B8 Audi A4 2010

            Ex:
            F36 420dA M-Sport GranCoupe 2016
            E93 335iA M-Sport 2007
            F01 730d M-Sport 2011
            E65 745i 2002
            E91 325iA M-Sport 2006
            E91 320dA 2005

            Comment

            • Jackie
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2009
              • 293
              • Porvoo

              #21
              Auto on taas kunnossa. Laskua kertyi 2190e. Tästä turbo 1375e, siihen liittyvät työt 470e ja pari tiivistettä 20e. Lisäksi öljyhuolto ja imusarjaläppien (s)heivaus ja imusarjan puhdistus. Benkaralla hommat sujui, Itella hukkasi osat melkein kahdeksi viikoksi

              Taas kulkee.
              E93 330iA M-Sport 2009
              B8 Audi A4 2010

              Ex:
              F36 420dA M-Sport GranCoupe 2016
              E93 335iA M-Sport 2007
              F01 730d M-Sport 2011
              E65 745i 2002
              E91 325iA M-Sport 2006
              E91 320dA 2005

              Comment

              • JKK
                Bimmer Enthusiast
                • May 2006
                • 2325
                • Uusimaa

                #22
                Mitens tuo imusarjan läppien poisto... Ovatko edelleen sellaista hajoavaa mallia, kuten vanhemmissa E39:eissä? Ja jos ne poistaa, tuntuuko se ajossa mitenkään? Mikä niiden todellinen funktio oikein on?
                BMW G30 530e X-Drive

                Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

                Comment

                • Betrunken
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2007
                  • 458
                  • Vantaa

                  #23
                  Originally posted by JKK View Post
                  Mitens tuo imusarjan läppien poisto... Ovatko edelleen sellaista hajoavaa mallia, kuten vanhemmissa E39:eissä? Ja jos ne poistaa, tuntuuko se ajossa mitenkään? Mikä niiden todellinen funktio oikein on?
                  Jos olen jotenkin ymmärtänyt oikein ne ns, vähentävät tyyppihyväksynässä päästöjä, eli ei kai ne ainakaan radikaalisesti vaikuta ajamiseen(?)

                  Joku viisaampi voi toki kertoa enemmän tai oikaista
                  Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                  EX:
                  -Bmw E28 518i
                  -Saab 9000
                  -Lada 2105
                  Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                  Comment

                  • Jackie
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2009
                    • 293
                    • Porvoo

                    #24
                    Originally posted by Jackie View Post
                    Toinen huomio autosta: imusarja on vanhaa mallia => vanhanmalliset läpät Äkkiä pois.... Auto siis 10/2005. What the hell?? Olisi läpät poistettu vaikka olisivat olleet uudempaakin mallia.
                    Originally posted by JKK View Post
                    Mitens tuo imusarjan läppien poisto... Ovatko edelleen sellaista hajoavaa mallia, kuten vanhemmissa E39:eissä? Ja jos ne poistaa, tuntuuko se ajossa mitenkään? Mikä niiden todellinen funktio oikein on?
                    Mun autossa ainakin oli vielä vanhanmalliset läpät. Eikös ne kaikki ole hajoavaa mallia ??

                    Ajossa en ole huomannut mainittavaa eroa.
                    E93 330iA M-Sport 2009
                    B8 Audi A4 2010

                    Ex:
                    F36 420dA M-Sport GranCoupe 2016
                    E93 335iA M-Sport 2007
                    F01 730d M-Sport 2011
                    E65 745i 2002
                    E91 325iA M-Sport 2006
                    E91 320dA 2005

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎