Ongelmana on, että en saa takaovipaneleita poistettua. Koristelistan alta otin 2 x torx ja ns.käsipidikkeestä yhden. Selailin purkukuvia ja ovenavausmekanismin takana olisi vielä yksi torx mut en saa sitä pois kammettua. Olen yrittänyt varovasti vääntää joka suuntaan mut ei auta, ehkä olen liian varovainen. Onko kukaan poistanut E 9x autoista ovipaneleita??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 9x ovipanelit
Collapse
X
-
Olen irroitellut, ovenavausmekanismin "takana" EI OLE ruuveja, paneli on kolmella ruuvilla (yksi ns.käsipidikkeen yläpäässä ja kaksi on koristelistan alla). Itse olen nuo em. ruuvit avannut ja sen jälkeen alakulmasta jollakin litteällä "vääntöraudalla" vääntänyt vähitellen kiinnikkeet irti. Nämä kiinnikkeet saattavat olla kyllä melko tiukat...
Originally posted by nasujantero View PostOngelmana on, että en saa takaovipaneleita poistettua. Koristelistan alta otin 2 x torx ja ns.käsipidikkeestä yhden. Selailin purkukuvia ja ovenavausmekanismin takana olisi vielä yksi torx mut en saa sitä pois kammettua. Olen yrittänyt varovasti vääntää joka suuntaan mut ei auta, ehkä olen liian varovainen. Onko kukaan poistanut E 9x autoista ovipaneleita??
-
Comment