Toisaalta jos joskus tuntuu puoltavan, kannattaa stopata niin pian kun turvallinen paikka vaan löytyy, ja käydä kokeilemassa etuvanteita. Jos se toinen lämpiää niin kyllä siellä jumitusta täytyy olla. Voihan se pääosin toimia ja välillä innostua laahaamaan. Kuulostaa kyllä jarrukäryltä oireiden perusteella. Jos olisi joku muu paikka mikä tuottas samanlaista hajua, olis varmaan sitten vikaa seuraava melkonen ääniefekti myös kaverina. Jarrut kyllä yleensä ovat äänettömät vaikka laahaiskin.
Yks vaihtoehto on että jotain muuta litkua kun öljyä tippuu konehuoneessa pakosarjan päälle, aika mahdotonta tosin, ja haju ois varmaankin erilainen. Eikä taida mitään nesteitä kadota ? Mulla E34 : ssa ainakin joka kerta kun stoppaa ja nousee autosta, haisee pakoputken takapöntön kannatinkumit vähän palaneelle. Kumitkin vaihdettu uusiin, vanhoissa ei näkyvää vikaa muta kuin pykimää, uudetkin kumit haisee yhtälailla. Ettei sitten katalysaattorin ympärillä tuossa olisi jotain asiaankuulumatonta materiaalia joka käryää kun katti kuumenee ? Esim tarttunut jotain ylimääräistä, irronnut joku lämpösuojapelti tms ?
Yks vaihtoehto on että jotain muuta litkua kun öljyä tippuu konehuoneessa pakosarjan päälle, aika mahdotonta tosin, ja haju ois varmaankin erilainen. Eikä taida mitään nesteitä kadota ? Mulla E34 : ssa ainakin joka kerta kun stoppaa ja nousee autosta, haisee pakoputken takapöntön kannatinkumit vähän palaneelle. Kumitkin vaihdettu uusiin, vanhoissa ei näkyvää vikaa muta kuin pykimää, uudetkin kumit haisee yhtälailla. Ettei sitten katalysaattorin ympärillä tuossa olisi jotain asiaankuulumatonta materiaalia joka käryää kun katti kuumenee ? Esim tarttunut jotain ylimääräistä, irronnut joku lämpösuojapelti tms ?
Comment