Pari kesän aikana huomattua ongelmaa,
Kylmänä heti käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti on tasainen P:llä ja N:llä, mutta D:n tai R:n kytkettyä se alkaa seilaamaan ehkä 300:n kierroksen verran. Jarrua nostaessa kyyti on siis ärsyttävän pumppaavaa.
Lämpimänä ei ongelmia.
Lämpimänä vaihdelaatikosta (tai auton peräpäästä) kuuluu joskus max sekunnin mittainen, mutta monesti hyvinkin lyhyt suht korkea metallien hankaamiseen viittava ääni. Ääni kuuluu vain vaihteiston vaihtaessa nopeasti alaspäin, esim. painamalla reilusti kaasua 80 vauhdista. Kummallisesti kick downiin asti painamalla tai manuaalivaihdoilla ääni ei kuulu. :think
Laakkosella koeajoivat auton ja tarkistivat vikakoodit löytämättä mitään vikaa tai korjattavaa..
Löytyisikö kokemuksia vastaavista oireista?
Petri
Kylmänä heti käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti on tasainen P:llä ja N:llä, mutta D:n tai R:n kytkettyä se alkaa seilaamaan ehkä 300:n kierroksen verran. Jarrua nostaessa kyyti on siis ärsyttävän pumppaavaa.

Lämpimänä vaihdelaatikosta (tai auton peräpäästä) kuuluu joskus max sekunnin mittainen, mutta monesti hyvinkin lyhyt suht korkea metallien hankaamiseen viittava ääni. Ääni kuuluu vain vaihteiston vaihtaessa nopeasti alaspäin, esim. painamalla reilusti kaasua 80 vauhdista. Kummallisesti kick downiin asti painamalla tai manuaalivaihdoilla ääni ei kuulu. :think
Laakkosella koeajoivat auton ja tarkistivat vikakoodit löytämättä mitään vikaa tai korjattavaa..
Löytyisikö kokemuksia vastaavista oireista?
Petri