320d hehkujen vaihto.auto lähtee välillä vähän huonosti käyntiin.tuntuu että saattaa olla yksi hehku pimeenä. Onko kukaan harjoitellut vaihtoa . Eilen katselin vähän mestoja aika ahtaalta näytti. Mitä pitää purkaa ja mitä kautta onnistuu???Missä pakkaslukemassa muuten bemu hehkuttaa ??:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 320d-06 hehkujen vaihto
Collapse
X
-
Kokeileppa tuota niin voi lähteä nätimmin tulille kovilla pakkasilla http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=210735
Hehkutuksen pituuksista vs. lämpötila ei ole tietoa.BMW R 1200 GS
-
-
Originally posted by Jussiboy View PostYli kahdenkympin pakkasissa pääsee melkein itku, vaikka järki sanoo ettei siellä mikään hajoa. Useampi hehkutus auttaa, mutta käynistys ei ole kaunista kuuneltavaa. Voisi luulla, että joku hehku olisi sökö, mutta kun ei ole tullut mitään herjoja niin en ole niihin puuttunut.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Imusarja irti niin helpottaa vaihtoa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Emännän 318dAt kävi tiistaina hehkujen vaihdossa ja läppähoidossa.
Oireet: -10 ja joutui sahaamaan jo todella käyntiin ... -16 ja sitten vasta sahattiin ...
Diagnoosi: Merkkihuollon diagnoosi osoitti, että 2 hehkua pimeenä!
Hoito: Hehkujen vaihto x4 ja nyt lähtee! Tänäänkin -23 aamulla ja kerrasta tärähti käyntiin ilman esilämmitystä
Sielunhoito: läpät lähti samalla, kun kerran imusarja oli pöydällä! Onneksi kaikki 4 kpl sentään löytyivät omista paikoistaan kera ruuvien!
Kustannus: Alle 500 equa töineen ja osineen (imusarjan tiivisteet, 4xhehku, työt jne)
Comment
-
-
Originally posted by Jussiboy View PostNo, joo kyllä. Eikö tää vessa sitten ilmottele mikäli hehku on rikki? Johan isoisän Mersukin ilmoitteli rikkinäisen hehkun vuonna miekka ja kilpi.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Itselläni oli viime talvena käynnistysongelmia..silloin vikana hehkun rele.
Hehkutulpat tarkastetttiin ja ne oli kunnossa. Rele kuulemma yleisempi vika kuin tulpat.Ex:E91 LCI 325dA -09
E91 LCI 320dA -09
E91 320dA -06
E36 Group F
E39 520d -02
E34 525i touring -92
E30 325i -86
E30 320i -86
E21 316 -79
Comment
-
-
Originally posted by moo3 View PostItselläni oli viime talvena käynnistysongelmia..silloin vikana hehkun rele.
Hehkutulpat tarkastetttiin ja ne oli kunnossa. Rele kuulemma yleisempi vika kuin tulpat.
Jos 15eur / kpl maksaa alkuperäiset hehkut, niin 4pyttyseen 60eur, 6pyttyseen 90eur koko sarja. En näe järkeä että vaihdettaisiin yksi hehku ainoastaan, vaan kaikki kerralla.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Autona on otsikon mukainen 150tkm ajettu saksantuonti ja viikon päästä alkavalla talvilomalla olisi tarkoitus poistaa imusarjasta läpät. Samalla voisi vaihtaa hehkutulpat, kun romut on pois edestä.
Tänään noin 13 pakkasta ja auto kakisteli kylmäkäynnistyksen yhteydessä kolmesta neljään sekuntia, ennen kuin käynnistyi kunnolla. Viitannee vialliseen hehkuun/hehkuihin?
Ainoa asia mikä hommassa vielä mietityttää, on lukuisat threadit missä keskustellaan katkenneista hehkuista, lomalla kun olisi parempaakin tekemistä kun kaivaa hehkunjämiä kannesta! Eli onko tämä oikeasti niin iso uhka, kun tässä pikaisen googlettelun perusteella voisi luulla? Eli kone lämpimäksi, imusarja nopeasti irti ja pelko persiissä hehkuja irrottamaan..
Comment
-
-
Originally posted by polkuauto View PostViitannee vialliseen hehkuun/hehkuihin?
Ainoa asia mikä hommassa vielä mietityttää, on lukuisat threadit missä keskustellaan katkenneista hehkuista, lomalla kun olisi parempaakin tekemistä kun kaivaa hehkunjämiä kannesta! Eli onko tämä oikeasti niin iso uhka, kun tässä pikaisen googlettelun perusteella voisi luulla? Eli kone lämpimäksi, imusarja nopeasti irti ja pelko persiissä hehkuja irrottamaan..
ensin kaikki suojamuovit pois konehuoneesta, sitten käyt tykittää koneen kuumaksi ja sitten röytämään
ainahan toki on vaara että hehku saattaa katketa, mutta banaaniinkin voi tukehtua :think- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
Comment