Announcement

Collapse
No announcement yet.

e91 angel eyes parkitko?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jäpikkä
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 6
    • suomi

e91 angel eyes parkitko?

akka ilmoitti että olisi parkit palaneet ja suomi.schmiedmann.comsta olen nyt muutakin rompetta tilaamassa MUTTA minkäs helevetinlainen syntseemi tuo parkki valo juttu tuommoisessa on :O ainakaan tuolta en löytänyt? autokin tosiaan eri paikkakunnalla ja olisi mukava saada tilattua ne ennenkun olen itse kotona että saa laitella pikalleen? millaset ne on? mistä saa? tä? kiitos pikaisista vastauksista
  • kemo81
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2010
    • 1248
    • ylöjärvi

Originally posted by jäpikkä View Post
    akka ilmoitti että olisi parkit palaneet ja suomi.schmiedmann.comsta olen nyt muutakin rompetta tilaamassa MUTTA minkäs helevetinlainen syntseemi tuo parkki valo juttu tuommoisessa on :O ainakaan tuolta en löytänyt? autokin tosiaan eri paikkakunnalla ja olisi mukava saada tilattua ne ennenkun olen itse kotona että saa laitella pikalleen? millaset ne on? mistä saa? tä? kiitos pikaisista vastauksista
    Siis häh?:0 Siis että millasta poltinta vai mitä mies etsii?Onko autossasi xenonit?Vuosi malli oli?Eli vanhemmissa malleissa ennen lci oli enkelin silmät vain silloin kun auton varuste listaan oli ruksattu xenon valot..Mutta selitäpäs vähän mikä on hukassa ja millanen auto kyseessä niin on helpompi vastailla..
    e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
    Ex.
    e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
    e91 325i 2009 lci SaphireBlack
    e91 325i 2005 ArktisMetal
    e46 320ci 2001 TobassBlue
    e39 523i 1996 AlpinWhite 2

S1000rr 2010 Thunder grey

Comment

• jäpikkä
      Newbiemmer
      • Jun 2010
      • 6
      • suomi

niin juu auto on vm06 ja xsenonit on! ja siitä oli kyse että etuparkit on palaneet. mikkä ne nyt on nimeltään ne valorinulat eli millanen poltin se on?:think vaihdetaanko sinne "lasirinkulan" sisään normaali parkkihehku vai tuleeko se koko rinkula? ja miten helevetissä se vaihetaan? en oo vieläkään päässy autonviereen itte niin siksi kyselen

http://www.google.fi/imgres?imgurl=h...0&tx=-21&ty=51 elikkä nuo rinkulat mikkä tuossa kuvassa ompi!
      Last edited by jäpikkä; 14-01-2011, 11:20.

Comment

• buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

Ilmeisesti tämä poltin
        63 11 7 161 444
        ja vaihto menee sisälokarin kautta, korjatkaa jos väärässä.

Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

Comment

• kemo81
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2010
          • 1248
          • ylöjärvi

No juu,nyt selvensi asiaa kummasti.Veikkaisin että se on tuo buksin-1 veikkaama poltin juu.Ja vaihto onnistuu näppärä sormiselta kaverilta sisälokarissa sisaitsevasta luukusta.Veikkailisin et helpoittaa ahtaas paikas kun irrottaa renkaankin tieltä..
          e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
          Ex.
          e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
          e91 325i 2009 lci SaphireBlack
          e91 325i 2005 ArktisMetal
          e46 320ci 2001 TobassBlue
          e39 523i 1996 AlpinWhite 2

S1000rr 2010 Thunder grey

Comment

Working...
          X
          😀