Lintta sytytti keltaisen moottorin merkkivalon. Valo syttyy ja joskus häviää kun auto on parkissa mutta ei aina. Vaikuttaisi vielä että valo syttyy moottorijarrutuksessa. Onko näkemystä mistä vikaa kannattaisi hakea? Auto toimii muuten aivan normaalisti. Kohtahan tuo menee huoltoon ja näkee vikakooditkin mutta mukavampaa tietysti olisi itse räplätä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i moottorin kuva mittaritaulussa
Collapse
X
-
Originally posted by jannmannPirun hyvä otsikko
Kaikilla ei ole ehkä autoalan oikeaoppiset termit takaraivossa. Olen kuullut että joillain ihmisillä olis muitakin kiinnostuksen kohteita kuin nämä romutLast edited by petrolhead; 12-05-2011, 18:04.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostLintta sytytti keltaisen moottorin merkkivalon. Valo syttyy ja joskus häviää kun auto on parkissa mutta ei aina. Vaikuttaisi vielä että valo syttyy moottorijarrutuksessa. Onko näkemystä mistä vikaa kannattaisi hakea? Auto toimii muuten aivan normaalisti. Kohtahan tuo menee huoltoon ja näkee vikakooditkin mutta mukavampaa tietysti olisi itse räplätä...
Originally posted by FlyingFinn View PostNo täydensin vähän. Tuossa yhdessä kuvassa näkyy lambdat, olisiko vika niissä?
Yhtä hyvin vika voi olla ihan missä vaan muussa komponentissa. Tai niiden johtimissa. Tai homma "korjaantuu" päivityksellä. Tai jollain muulla.
Tai joku aivan muu ohjainlaite antaa moottorinohjainlaitteelle sellaisen vikailmoituksen joka riittää sytyttämään mottivalon. Tai ... tai... Vie huoltoon vaan ja sano että mottivalo palaa välilläLast edited by petrolhead; 12-05-2011, 18:03.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostYmmärsin kyllä otsikosta mitä ajettiin takaa.
Kaikilla ei ole ehkä autoalan oikeaoppiset termit takaraivossa. Olen kuullut että joillain ihmisillä olis muitakin kiinnostuksen kohteita
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostYmmärsin kyllä otsikosta mitä ajettiin takaa.
Kaikilla ei ole ehkä autoalan oikeaoppiset termit takaraivossa. Olen kuullut että joillain ihmisillä olis muitakin kiinnostuksen kohteita kuin nämä romutAprilia RSV4
Comment
-
Comment