Elikkäs mietinnässä oli tämmöinen asia kun tuossa sigun autossa ei ole minkäänlaista vararengasta ja en mihinkään paikka-aineisiin luota. Semmosta tässä ajattelin että käykö esim. E46:sen vararengas, siis semmoinen mallia lättänä 16 tuumaisena tuohon alle vai joutuuko täysikokoista rengasta kuskaamaan mukana. Taikka minkään muun buimurin lättänä rengas, ei haittaa vaikka olisi 17 tuumainenkin, vai onko keskireijässä eroja. Onko kukaan koskaan kokeillut tuommoista kombonaatiota?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91:seen vararengas
Collapse
X
-
Originally posted by Routa View PostElikkäs mietinnässä oli tämmöinen asia kun tuossa sigun autossa ei ole minkäänlaista vararengasta ja en mihinkään paikka-aineisiin luota.
-
-
Originally posted by icecold View PostVakuutuksen hinauspalvelu ei ainakaan IF:issä korvaa renkaan puhkeamisesta johtuvaa hinausta...
Originally posted by Routa View PostEn, haluun sen vararenkaan!
Comment
-
-
Oma mielipiteeni on, että kyllä joka vehkeessä pitäisi varapyörä olla ja jokaisen joka autolla yleensäkään ajelee, tulisi myös opetella vaihtamaan se ! On se helvetin mukavaa odotella sitten hinausautoa keskellä ei mitään keskellä yötä... Runflat porukka erikseen, mutta ei sekään ole mikään oikotie onneen.. eikä myöskään se paikkapullo ja kompura...540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostOma mielipiteeni on, että kyllä joka vehkeessä pitäisi varapyörä olla ja jokaisen joka autolla yleensäkään ajelee, tulisi myös opetella vaihtamaan se ! On se helvetin mukavaa odotella sitten hinausautoa keskellä ei mitään keskellä yötä..
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostTälläinen voisi mahtua sinne lokeroon.
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostOma mielipiteeni on, että kyllä joka vehkeessä pitäisi varapyörä olla ja jokaisen joka autolla yleensäkään ajelee, tulisi myös opetella vaihtamaan se ! On se helvetin mukavaa odotella sitten hinausautoa keskellä ei mitään keskellä yötä... Runflat porukka erikseen, mutta ei sekään ole mikään oikotie onneen.. eikä myöskään se paikkapullo ja kompura...
Originally posted by Routa View PostElikkäs mietinnässä oli tämmöinen asia kun tuossa sigun autossa ei ole minkäänlaista vararengasta ja en mihinkään paikka-aineisiin luota. Semmosta tässä ajattelin että käykö esim. E46:sen vararengas, siis semmoinen mallia lättänä 16 tuumaisena tuohon alle vai joutuuko täysikokoista rengasta kuskaamaan mukana. Taikka minkään muun buimurin lättänä rengas, ei haittaa vaikka olisi 17 tuumainenkin, vai onko keskireijässä eroja. Onko kukaan koskaan kokeillut tuommoista kombonaatiota?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo ei jos vanteesta ottaa ja puolat katkee.
Autowiki tarjoaa samaa keskireikää ja pulttijakoa.
.Last edited by wta; 22-07-2011, 20:23.
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostNo aika harvassa on joilta puolat on katkennut. Itse en kyllä lähtis varautumaan automatkalla pahimpaan mahdolliseen skenaarioon. Luulis nyt paikkapullon ja pikku kompuran riittävän. Jos rengas räjähtää tai vanteet hajoo alle niin sit odotellaan hinuria. Noita ei kuitenkaan mahdu yhteen ihmiselämään kovin montaa, jos edes sitä yhtäkään. Minun lähipiirissä ei ole yhtäkään tapausta missä vanteen puola olusi mennyt poikki tms...
.
Esimerkkejä tilanteista joissa paikkasatsilla ei tee mitään , voi keksiä muitakin. Esim pirun iso pullistuma kumin kyljessä. Ei ehkä kauppareissua pilaa, mut tilanne on toinen vaikka jos se sattuu Lapin reissussa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment