Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i Quaife lukosta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FlyingFinn
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 643

335i Quaife lukosta

Löytyykö joltakulta tietoa mikä tai mitkä ovat manuaalivaihteisen 335i:n alkuperäiset varaosanumerot pultatulle perälle? Omassani on varmuudella hitsattu versio ja ajattelin hommata käytetyn perämurikan mihin tulee sitten Quaifen lukko.

Lisäksi kiinnostaisi vinkit esim. saksalaisista tai ruotsalaisista purkaamoista mistä tuota peräää voisi etsiä.
  • wilho
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 104

Moi,

En osaa vastata tuohon osanumero-kysymykseesi, mutta olen ymmärtänyt että enää noita pultattuja periä ei saa ainakaan uutena varaosana.

Sinulla varmaankin tiedossa tämä UK:n virallisen Quiafe myyjän vaihtodeal. Eli tilaat sieltä perän jossa Quiafe paikallaan ja palautat vanhan murikan? Tässä säästyy iso vaiva kun ei tarvi murikoita lähteä availemaan ja Birdsin pojat on shimmanneet välykset kohdalleen.

Harkitsin itse ostavani perän tuolta, mutta kun minulla on pultattu perä, niin lukon sai kätevämmin ja käytännössä samaan hintaan Suomesta Race Performancelta.
    F15 40e M-Sport: 2016 : Alpine Weiss
    F45 225xe Sport: 2016 : Alpine Weiss
    E46 316ti : 2004 : Schwarz
    ex. E46 316ti M-Sport : 2002 : Schwarz Metallic ex. F11 520d xDrive Nordic Edition: 2014 : Schwarzex. E92 335i : 2007 : Titan Silber Metallic / Quaife ex. E46 330Ci : 2001 : Titan Silber Metallic

Comment

• FlyingFinn
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 643

Originally posted by wilho View Post
      Moi,

En osaa vastata tuohon osanumero-kysymykseesi, mutta olen ymmärtänyt että enää noita pultattuja periä ei saa ainakaan uutena varaosana.

Sinulla varmaankin tiedossa tämä UK:n virallisen Quiafe myyjän vaihtodeal. Eli tilaat sieltä perän jossa Quiafe paikallaan ja palautat vanhan murikan? Tässä säästyy iso vaiva kun ei tarvi murikoita lähteä availemaan ja Birdsin pojat on shimmanneet välykset kohdalleen.

Harkitsin itse ostavani perän tuolta, mutta kun minulla on pultattu perä, niin lukon sai kätevämmin ja käytännössä samaan hintaan Suomesta Race Performancelta.
      Joo, kiinnostaisi nuo numerot. Maksaa saman verran tai vähemmän ostaa käytetty perä ja lisätä siihen lukko. Lisäksi vakioperä jää itselle. Tosin jos ei ala löytymään niin taitaa olla ainut vaihtoehto tuo Birds. Lisää rahaa palaa tietysti 40 kg:n laatikon lähettelyyn mutta kun lukko on saatava niin silloinhan se on saatava.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎