Moi,
kuten kaikki tietävät perinteinen tapa antaa käynnistysvirtaa toisesta autosta toiseen autoon:
- Apuri pitää autonsa kokoajan käynnissä!
- Sitten starttikaapelit käteen, apurin autosta vedetään plus navasta autosi plus napaan.
- Apurin miinusnapa yhdistetään autosi koriin tai runkoon.
- Sitten kääntelemään virta-avaimesta, auton käynnistyttyä ja purat piuhat vastakkaisessä järjestyksessä.
Ohjeesta poiketen laitoin kaapelit konetilaan, ei suoraan akkuun. Tällä tavalla en saanut bemarini käyntiin. Useita yrityksistä johtuen bemarin akku on nyt täysin tyhjä, vaikka alussa virtaa oli "vähissä"..
Mitä teen?
kuten kaikki tietävät perinteinen tapa antaa käynnistysvirtaa toisesta autosta toiseen autoon:
- Apuri pitää autonsa kokoajan käynnissä!
- Sitten starttikaapelit käteen, apurin autosta vedetään plus navasta autosi plus napaan.
- Apurin miinusnapa yhdistetään autosi koriin tai runkoon.
- Sitten kääntelemään virta-avaimesta, auton käynnistyttyä ja purat piuhat vastakkaisessä järjestyksessä.
Ohjeesta poiketen laitoin kaapelit konetilaan, ei suoraan akkuun. Tällä tavalla en saanut bemarini käyntiin. Useita yrityksistä johtuen bemarin akku on nyt täysin tyhjä, vaikka alussa virtaa oli "vähissä"..
Mitä teen?
Comment