Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 abs-valo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blöörgh
    Newbiemmer
    • Oct 2007
    • 3

    E90 abs-valo

    2005-mallinen 320 upposi hankeen ja jäi sutimaan alla olevalle jäälle. Sitä nyt on varmaan sattunut viime päivinä useammillekin takavetoisen urheilullisuudesta nauttijalle, mutta minun kappaleeni pamautti samassa yhteydessä päälle abs-valon, rengaspainevalon, eikä tee mitään jos painan dcs:ää.

    Johtuuko tuo nyt jotenkin jokapaikkaan tunkevasta lumesta tai eestaas runkkailusta? Tai siis toisin sanoen, eikai siellä oikeasti ole jotain kallista paskana?
  • e30tampio
    Banned
    • Feb 2012
    • 216
    • Seinäjoki

    #2
    Originally posted by Blöörgh View Post
    2005-mallinen 320 upposi hankeen ja jäi sutimaan alla olevalle jäälle. Sitä nyt on varmaan sattunut viime päivinä useammillekin takavetoisen urheilullisuudesta nauttijalle, mutta minun kappaleeni pamautti samassa yhteydessä päälle abs-valon, rengaspainevalon, eikä tee mitään jos painan dcs:ää.

    Johtuuko tuo nyt jotenkin jokapaikkaan tunkevasta lumesta tai eestaas runkkailusta? Tai siis toisin sanoen, eikai siellä oikeasti ole jotain kallista paskana?
    Anturit otti ehkä itteensä... ota pyöriä irti vähä ja kattele kuinka paljo on lunta antureissa... dcs:ä ei toimi jos abs on vikatilassa...

    Jos siel vaan joku vika menny päälle nii akun kenkä irti ainaki 10 minuutiks ja sitten takas ... saattaa nollaantua...

    Comment

    • Vesper
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2010
      • 240
      • Vantaa

      #3
      Ei tarvitse irroitella mitään akunkenkiä, eikä mitään ole rikki.
      Kun takarenkaat sutivat tarpeeksi, esim. lumessa / jäässä, ei ABS-anturi saa järkevää pyörimisnopeutta, jolloin auto luulee että ABS-anturi on rikki.
      Korjaantuu itsestään kun ajaa 1-2km niin, että renkailla on pitoa.

      Comment

      • e30tampio
        Banned
        • Feb 2012
        • 216
        • Seinäjoki

        #4
        Originally posted by Vesper View Post
        Ei tarvitse irroitella mitään akunkenkiä, eikä mitään ole rikki.
        Kun takarenkaat sutivat tarpeeksi, esim. lumessa / jäässä, ei ABS-anturi saa järkevää pyörimisnopeutta, jolloin auto luulee että ABS-anturi on rikki.
        Korjaantuu itsestään kun ajaa 1-2km niin, että renkailla on pitoa.
        Näin on mutta oletin, että autolla on tömäyksen jälkeen ajeltu jo aika paljon enemmänkin kuin 1-2km.. tiedä häntä...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎