Viime vuonna hankittu 08 318d kyselee ääniohjaus painikkeesta vain ranskaksi. Voiko kielen vaihtaa vaikka englanniksi? Navissa kielet englanti, ranska ja espanja ja niiden vaihto onnistuu hienosti valikosta, mutta ääniohjauskieli ei muuti miksikään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ääniohjaus
Collapse
X
-
Originally posted by myLuke View PostViime vuonna hankittu 08 318d kyselee ääniohjaus painikkeesta vain ranskaksi. Voiko kielen vaihtaa vaikka englanniksi? Navissa kielet englanti, ranska ja espanja ja niiden vaihto onnistuu hienosti valikosta, mutta ääniohjauskieli ei muuti miksikään?
(en tiedä onko joku koodaaja onnistunut, mutta vaatinee jonkinlaisen käskytietokannan asentamisen)
Itse en ole kokenut tarpeelliseksi, vaikka olisihan se hyvä olla toiminnassa.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostÄäniohjauksen voi vaihtaa vain merkkiliikkeessä.
(en tiedä onko joku koodaaja onnistunut, mutta vaatinee jonkinlaisen käskytietokannan asentamisen)
Itse en ole kokenut tarpeelliseksi, vaikka olisihan se hyvä olla toiminnassa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by hcaape View Postkerroppa lisää eli saisinko autoni ymmärtämään esim englantia
ainakin saksan komennot menee kuuroille korvilleVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
numero
Originally posted by Dunky View PostEikö sulla ole mun numero tallessa?:think
Jos kerran onnistuu niin mulle kans.
Merkkiliikkessä sanoivat, että täytyy olla tehtaan järjästelmään yhteydessä ja "sinne" kertoa kaikki auton varusteet englannin kielelle !!!??? jonka jälkeen onnistuu ???!!!
Comment
-
-
Tuolla tekniikkapuolella löytyy tämmöinen ketju mistä löytyy vihjettä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=182066&page=2Last edited by juntta; 22-07-2013, 11:02.G30 530e M-Sport -19
G20 330e M-Sport -19
Comment
-
Comment