Announcement

Collapse
No announcement yet.

320d virittäminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miikaaht
    Newbiemmer
    • Dec 2010
    • 8
    • Suomi

    320d virittäminen

    Saako tollaisesta 320d e91 2005 mallisesta tehoja nostettua mitenkään järkevästi? Lastu vai ohjelmointi? Millä muulla saisi tehoja nostettua vai kannattaako edes laittaa mitään muuta?
    Kuinkahan vakio pöntöt mahtaa kuristaa?
    Last edited by Miikaaht; 22-03-2012, 10:28.
  • Wosku
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 9
    • Piikkiö

    #2
    Originally posted by Miikaaht View Post
    Saako tollaisesta 320d e91 2005 mallisesta tehoja nostettua mitenkään järkevästi? Lastu vai ohjelmointi? Millä muulla saisi tehoja nostettua vai kannattaako edes laittaa mitään muuta?
    Kuinkahan vakio pöntöt mahtaa kuristaa?
    Saa nostettua, itte hommasin ohjelmistopäivityksen helsingistä kaverin kautta, 163-->216 HP ja 350-->420 NM ajaminen huomattavasti mukavampaa, suosittelen

    Comment

    • Tumppa
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1812
      • Oulu

      #3
      Onko näihin joku laittanu isompia suuttimia? siis M47N2 moottorisiin.

      Näyttäs olevan samat vakiona kuin M57N. Saisko mitään aikaan 535d:n suuttimilla ja ohjelmalla?
      F31 320d LCI

      Comment

      • TuomoA
        BTCF Member
        • Apr 2009
        • 538
        • Krs

        #4
        Originally posted by Tumppa View Post
        Onko näihin joku laittanu isompia suuttimia? siis M47N2 moottorisiin.

        Näyttäs olevan samat vakiona kuin M57N. Saisko mitään aikaan 535d:n suuttimilla ja ohjelmalla?
        Varmaan sais jotain muutosta, mutta alkaako ahistamaan muualta? Itse pohtinut samaa, kun tuo auto on jäämässä käteen, josko aloittaisi päivityskierroksen. suuttimet, ohjelmointi, lukko peräpäähän. Noilla varmaan sais hetkeksi vaihtokuumeen häviämään
        G26 420iA Msport SanremoGreen
        F22 220iA Msport EstorilBlau
        F20 118i MsportValenciaOrange
        E82 118dA TitanSilber

        Comment

        • Raimo Miettinen
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 320

          #5
          Onkos automaatin suhteen jännitettävää? Kestääkös tuo laatikko?
          BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

          Comment

          • jad
            BTCF Member
            • Feb 2007
            • 279
            • Helsinki

            #6
            Ei muistu mieleen että yhdessäkään BMW automaatissa olisi ohjelmoinnin jälkeen tullut ongelmia. Manuaali versioissa +200tkm on useastikin kytkin ruvennut luistamaan +100nm väännön lisäyksen jälkeen, niihin on auttanut kytkimen uusiminen.
            www.carbonracingteam.fi

            Comment

            • Raimo Miettinen
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2004
              • 320

              #7


              Tuolta löytyikin hieman kokemusta. Sama laatikko 335i:ssäkin (306hp/400Nm).
              BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

              Comment

              • VolvoTDi
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 1576
                • Tampere - Pori

                #8
                Laatikko kestää tosiaan hienosti ja ainakin meidän ohjelmalla laatikko vaihtaa kivammin. Tehoa tuohon saa kivasti hieman raaemmalla terästyksellä 230/440
                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                Check:
                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                Tampere 044-5867096

                Comment

                • LAtee_
                  BTCF Member
                  • Aug 2012
                  • 595
                  • Espoo

                  #9
                  Originally posted by Wosku View Post
                  Saa nostettua, itte hommasin ohjelmistopäivityksen helsingistä kaverin kautta, 163-->216 HP ja 350-->420 NM ajaminen huomattavasti mukavampaa, suosittelen
                  Tässähän on mukavat nousut saatu :P
                  Onko tossa millasista laitteista/ohjelmistoista kyse?

                  Pitäs itekkin alkaa katselemaan vähän tota tehonlisäystä ja toi ohjelmointi vähän kiinnostanut :think
                  F31 320iA M-sport LCI '17
                  Ex: E90 320d '06 (Non-sport), Opel Vectra '99

                  Comment

                  • Matson^
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2008
                    • 2113
                    • Seinäjoki

                    #10
                    Originally posted by Tumppa View Post
                    Onko näihin joku laittanu isompia suuttimia? siis M47N2 moottorisiin.

                    Näyttäs olevan samat vakiona kuin M57N. Saisko mitään aikaan 535d:n suuttimilla ja ohjelmalla?
                    Suuttimet on samat kuin 535d:ssä. Ohjelmoinnilla saa tuon tai yksilöstä riippuen hiukan enemmänkin, mitä VolvoTDi kertoi. Menee jo ihan ok tuollaiseksi diesel-puolimoottoriksi + tuntuu moottori ja automaattikin kestävänkin melkoista rääkkiä ~250 tehoilla.
                    | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                    | Nissan Navara TREK-1 |
                    ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎