Itse en koskenut vaijerien säätöön vaan tein säädöt jarrusta suoraan. Kaksi tapaa säätää itse kenkiä, ottaa levy kokonaan pois. Tai sitten ottaa yksi pyörän pultti pois ja pyörittää oikeaan kohtaan ja säätää jarrut kohdalleen säätöruuvista (nro. 3). Säätää niin kauan ettei rengas enää pyöri ja sitten muutama pykälä säätöruuvista taaksepäin, jolloin rengas pyörii taas vapaasti.
Itse säädin niin että jarrut ottavat kiinni käsijarrun 2 pykälän kohdalla ja 3 pykälä pysäyttää auton. Onnea matkaan!
Otin yhden pultin per puoli pois ja pyörittelin rengasta niin että oikea kohta löytyi, taskulamppu auttoi. Sitten ronkin pitkällä ruuvimeisselillä säätöruuvia. Olisko aikaa mennty kaikkiaan tunti.
Itse en koskenut vaijerien säätöön vaan tein säädöt jarrusta suoraan. Kaksi tapaa säätää itse kenkiä, ottaa levy kokonaan pois. Tai sitten ottaa yksi pyörän pultti pois ja pyörittää oikeaan kohtaan ja säätää jarrut kohdalleen säätöruuvista (nro. 3). Säätää niin kauan ettei rengas enää pyöri ja sitten muutama pykälä säätöruuvista taaksepäin, jolloin rengas pyörii taas vapaasti.
Itse säädin niin että jarrut ottavat kiinni käsijarrun 2 pykälän kohdalla ja 3 pykälä pysäyttää auton. Onnea matkaan!
Otin yhden pultin per puoli pois ja pyörittelin rengasta niin että oikea kohta löytyi, taskulamppu auttoi. Sitten ronkin pitkällä ruuvimeisselillä säätöruuvia. Olisko aikaa mennty kaikkiaan tunti.
-A-
Kumpaan suuntaan se kiristyi? Alaspäin vai ylöspäin pyörittämällä?
Kumpaan suuntaan se kiristyi? Alaspäin vai ylöspäin pyörittämällä?
Riippuu ihan siitä, että kummin päin se säätömutteri sinne on laitettu.
Kyllä sen näkee pyöränpultin reiästä, että miten päin kierteet nousee/laskee niin siitä sitten päättelee oikean suunnan.
Comment