Onko luistonestolla mitään yhteyttä jakopäähän? Inpa antaa vikakoodiksi jotakin eccentric shaft liittyvää... lisäksi tuo luistoneston vikavalo alkoi palamaan aika pian sen jälkeen, kun tehtiin remppaa jakopäähän...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 ja luistoneston vikavalo
Collapse
X
-
Ei sitten mitään yhteyttä.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Rahu View PostEi sitten mitään yhteyttä.
Laakkosella luku onnistuu, onko heillä käytössä joku muu systeemi?
Ihmetyttää, kun antaa tosta jakopäästä vikakoodii....
Pitää mennä kai Laakkoselle luettamaan vikakoodit...
Uploaded with ImageShack.usLast edited by cchki; 25-05-2012, 12:19.
Comment
-
-
Tuossa ketjussa on vikakoodia, mitä aikaisemmin sain:
Edit: Liittyen tuohon vikakoodin, mitä aikaisemmin antoi:
Last edited by cchki; 25-05-2012, 15:36.
Comment
-
-
Kyllä mä sanon, että olen todella pettynyt bmw:n laatuun, ensin korjattiin 1000 eurolla jakopäätä muutama kk sitten ja nyt on tulossa n. 2000 euron remppaa lisää.. sen se ilmeisesti tuo uuden DSC pumpun vaihto osineen maksaa... autolla ajettu 100tkm. Ei tuu enää bemaria mulle.
Edit: Mitä tuossa vielä googletin, niin nämä kummatkin yleisiä vikoja ainakin E90/E91 malleissa...
Comment
-
-
Tuo dsc pumppu taitaa olla samaa tavaraa kuin astra H:ssa johon itse vaihdoin ko. komponentin. Pelkkä pumpun vaihto oli ainakin astraan helppo homma, bmw:sta en tiedä. Ostin tehdaskorjatun pumppu/venttiili lohkon, sähköosat jäivät vanhasta. Anturi sielä ainakin astrassa antaa väärää tietoa jarrupaineesta ja esp-valo syttyy.
Tuolta ostin:
Samanlaiselta hommalta näyttäis.
DIY:
Last edited by miczu; 26-05-2012, 22:25.
Comment
-
-
Edit: Autokeskukseen soitin tuosta vaihdosta, niin 240 euroa työt.. eikös joku täällä puhunut, että olivat tehneet 150 eurolla tuon vaihdon.Last edited by cchki; 11-06-2012, 15:12.
Comment
-
Comment