Mitä mieltä kannattaako tuota 325da:ta optimoida? Laatikko zf xxx19z joka kestänee 450nm vääntöä joka siis löytyy melkein vakiona. Kestääkö laatikko? Vähän kiinnostaisi optimointi kun tuohon 197hp versioon olisi mukavasti luvattu lisätehoa.saaneeko luvattuja kaakkeja jos ei halua poistaa dpf:ää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325da optimointi
Collapse
X
-
Originally posted by Nettipepe View PostMitä mieltä kannattaako tuota 325da:ta optimoida? Laatikko zf xxx19z joka kestänee 450nm vääntöä joka siis löytyy melkein vakiona. Kestääkö laatikko? Vähän kiinnostaisi optimointi kun tuohon 197hp versioon olisi mukavasti luvattu lisätehoa.saaneeko luvattuja kaakkeja jos ei halua poistaa dpf:ää?
Eikä käytännön eroa ole niin kauheasti. Maksimit jos ottaa niin penkissä voi saada enemmän tehoa mutta tienpäällä voi tuntua jopa laiskemmalta koska softassa on ahdon ja syötön suhteen heti alussa niin paljon pyyntöjä että kone ikään kuin tukehtuu. Kierrosherkkyys kärsii. Itse olen tyytyväinen tohon ~260hv/+550nm- F11 LCI xda -15
-Supra mk4 tt 6mt Euro
Ex:
- E91 325d -08 alpinweiss
- E39 530d Msport mt -01
- E46 320d toukka -02
- Golf 3 tdi +200kw
- B5 A4 tq ABT286
- 8L A3 t ABT215
- E36 325ic
- E28 520i
- E30
-jne käyttiksiä
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostOk.tosiaan zf6hp19 laatikon specseissä vaan tuo 450nm max. Vääntö ilmoitettu.pitää miettiä... Toni s ja etenkin kaveri! Ootteko kellottanu autoa...paljonko paranee vaikka 0-100? Speksiä vaikka privaan jos ei muuten halua ilmoitellaG26 420iA Msport SanremoGreen
F22 220iA Msport EstorilBlau
F20 118i MsportValenciaOrange
E82 118dA TitanSilber
Comment
-
-
Originally posted by TuomoA View PostEi taida mahottomia vaikuttaa 0-100 aikoihin? ja eihän niillä juuri merkitystäkään ole, mutta ohituskiihtyvyyteen varmasti on tuntuva ero. Itsellä ei edes vakiotehoilla takapyörä pidä. Tietty jos lukon laittaa, niin sitte..
TuomoA sinullapa onkin jo 330:sessä vakiona hyvin tehoa
325 vakiokin kyllä meinaa luistonestoa vilkutella
Paha homma kun keposen laatikon laittaneet 325een 330Issä olisi jo järeämpiF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Toni.S View PostKaverilla on 325da ja mulla 325d mt, molemmille tehtiin softaus ja DPF:n poisto samaanaikaan. Hyvin pitäisi kestää automaattikin sen +500nm. Hyvä siitä tulee kun vie asiantuntevalle softaajalle auton.. Saa siitä sen 250hv dpf:n kanssa ja enemmänkin, mutta enemmän ottaessa alkaa se DPF tukkeutumaan helposti.
Eikä käytännön eroa ole niin kauheasti. Maksimit jos ottaa niin penkissä voi saada enemmän tehoa mutta tienpäällä voi tuntua jopa laiskemmalta koska softassa on ahdon ja syötön suhteen heti alussa niin paljon pyyntöjä että kone ikään kuin tukehtuu. Kierrosherkkyys kärsii. Itse olen tyytyväinen tohon ~260hv/+550nm
Mulla myös 325d ja kiinnostuin myös tuosta softauksesta.. mikä softa ja miten vaikutti kulutukseen, entä miten kestävyys nyt kun ollut jo jonkin aikaa?
Mitä kustansi koko paketti, softaus ja DPF:n poisto?Minun BMW tallissa vuosien saatossa:
AUTOT: E39 523 iA, E39 528 iA, E38 730iA, E39 523iA, E91 325iA ///M-Sport, E90 325d , F34 GT 318D A
MOOTTORIPYÖRÄT: BMW K1200RS, R1150RT
Comment
-
Comment