Alla on nyt pari kuukautta ollut 2009 mallinen 100k ajettu 335i manuaali, ja on tullut heti ostohetkestä lähtien kiinnitettyä huomiota takapään välyksiin.
Vaihdetta vaihdettaessa (veto päällä/pois) sekä eteen ja taakse veivaamisessa tuntuu tuo perän tuenta olevan jotenkin puutteellinen. ahtauduin osittain auton alle kameran kanssa ja kuvista tuntuisi näkyvän tasauspyörästön tuennan kumien hajoaminen (?). tässä pari otosta:
Jälkimmäisestä kuvasta näkyy, miten kiinnityspultti näyttäisi olevan aivan holkin toisessa reunassa (positio 12).
Onko tämän holkin vaihto hankalaa? Onko tasauspyörästö kiinni ainoastaan kohdista 16, 12 ja 13? Ajattelin samalla vaihtaa apurungon etu- ja takakiinnityspuslat (positiot 3 ja 2).
Selasin E90post.com:a, josta löytyi työkalu noille apurungon isommille puslille http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...33%36%20Models
Löytyisikö tämän työkalun mittoja (holkin sisä/ulkohalkaisija) joltakin? 400$ on hieman korkea hinta yhtä käyttökertaa varten..
uudet puslat tilasin Powerflexiltä.
Vaihdetta vaihdettaessa (veto päällä/pois) sekä eteen ja taakse veivaamisessa tuntuu tuo perän tuenta olevan jotenkin puutteellinen. ahtauduin osittain auton alle kameran kanssa ja kuvista tuntuisi näkyvän tasauspyörästön tuennan kumien hajoaminen (?). tässä pari otosta:
Jälkimmäisestä kuvasta näkyy, miten kiinnityspultti näyttäisi olevan aivan holkin toisessa reunassa (positio 12).
Onko tämän holkin vaihto hankalaa? Onko tasauspyörästö kiinni ainoastaan kohdista 16, 12 ja 13? Ajattelin samalla vaihtaa apurungon etu- ja takakiinnityspuslat (positiot 3 ja 2).
Selasin E90post.com:a, josta löytyi työkalu noille apurungon isommille puslille http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...33%36%20Models
Löytyisikö tämän työkalun mittoja (holkin sisä/ulkohalkaisija) joltakin? 400$ on hieman korkea hinta yhtä käyttökertaa varten..
uudet puslat tilasin Powerflexiltä.
Comment