en koskenu ees etupaloihin ja se nollas sen
taakse vaihdoin ja anturi oli ihan ehjä täytyykö se uusia joka vaihdossa?
itsellä kävi samalla tavalla takajarrupalojen huoltoilmaisimen nollaamisen jälkeen etujarrupalojenkin huoltoilmaisin alko näyttämään viivaa vaikken etupaloihin koskenutkaan. Jostain kumman syystä juuri silloin kun nollasin takapalojen valon niin etupalojen anturi johto oli kulunut poikki. korjasin johdon ja homma toimi sen jälkeen ilman uuden anturin ostoa. Kannattaa tarkistaa anturin johto kuskin puolelta.
Mulla tuli pelkkää viivaa molemmille jarrupaloille auton uudelleenohjelmoinnin yhteydessä. Nytten se pyytää huoltoa molemmille päille. Ihmettelne, mistä tämä oikein johtuu.
Jokatapauksessa auto on menossa jarrupalahuoltoon, mutta kilsoja oli vielä yli 15tkm ennen ohjelmointia.
sigpic
E46 2d 330 -02 EX. E36 2d 328 -97 e92 335d -07 330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm) Audi S4 -99 (324hp/497nm) Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm) Bmw 325 iA 2D -93 Bmw 325 4d -92
Comment