eli mitä öljyä ootte käyttäny/suosittelette?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 325d (3.0) vm 07. mitä öljyä ootte käyttäny?
Collapse
X
-
Originally posted by ipii79 View Posteli mitä öljyä ootte käyttäny/suosittelette?
On BMW:n normin täyttävä longlaiffiöljy, eikä tarvii lisäillä n. 20000km vaihtoväleillä.e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
-
-
Itse olen liruttanut nyt kolme kertaa Mobilin ESP:t koneeseen. Ei voi moittia.
Alkoi vaan tällä käyttämälläni "kympin" vaihtovälillä kiinnostaa tämän keskustelun johdosta myös tuo Teboili, koska se on melkein puolet halvempaa ja selvästikin hyväksi havaittua. Ja varmasti jossain näistä autoista on vielä DPF:kin käytössä, koska sillä olen vähän perustellut itselleni tuota Mobilin käyttöä...siis sillä, ettei ainakaan käytetyn öljyn vuoksi tukkeudu tms. liirumlaarumia
Laitetaan korvan taakse tämä Teboili. Sitä näytti saavan sopivasti 10 litran astioissakini4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne
Comment
-
-
Itse käytän Teboil diamond dieseliä ja vaihtovälinä oon pitänyt 10 tonnia. Ihan oman mielenrauhan takia. Suht halpaa ja toimii siis pojot täältä diamondille.Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
tallissa projektina e21
EX:e93, e60, e91, e36
Comment
-
-
Peukku alas teboilin öljylle. Olen työni puolesta nähny koneiden sisälle missä on käytetty teboilin öljyä ja on sitten sotkusen näköistä limaa venttiilikopassa ja muualla koneessa. Samoissa vehkeissä käytössä chellin ja Q8 öljy ei tee limaa koneeseen. Omakohtasia kokemuksia kanssa ajoin teboilin öljyllä ja sitten tuli kone aukastua ni semmosta saakelin limaa joka puolella. Ei varmaan kone sitä syö tai valu ulos.. Ite en sitä autooni laita.
Comment
-
Comment