Hei,
Kaipailisin apua tällaiseen ongelmaan. Tuli tuossa vähän sekoiltua akun vaihdon kanssa. Autosta katkesi virrat pari kertaa akun
vaihdon aikana ja sen seurauksena meni sitten ajonesto päälle. No tämä ajonesto saatiin pois päältä liikkeessä.
Autossa oli kuitenkin syttynyt jo airbagin ja turvavyön merkkivalo aikaisemmin, kun auto käynnistyi huonosti ja virta ei tahtonut riittää. Eli yhden epäonnisen käynnistysyrityksen jälkeen valot alkoivat palamaan. Nämä kuitattiin kanssa pois samalla kun autosta tuo ajonesto kuitattiin pois päältä.
No nämä valot syttyivät kuitenkin heti uudestaan ja myöskään ratin napit eivät toimi. Mistä kannattaisi alkaa epäilemään aluksi? Voivatko nämä olla seurausta noista virtakatkoista autossa? Eli voiko ohjelmistosta olla mennyt jokin sekaisin joka nämä aiheuttaisi?
Vai onko tämä vain erillinen ongelma, joka sattui ilmenemään sattumanvaraisesti samaan aikaan? En ole vielä käyttänyt autoa vikakoodien luvussa, koska ajattelin aluksi vähän kysellä että mistä voi johtua. Ettei tulisi sitten huollossa viilatuksi linssiin ja tilattaisi mitään kalliita varaosia, vaikka ongelma saataisiin ratkaistua piuhan päässä..
Ja vielä sellaista kyselisin, että jos joku tietäisi löytyykö Jyväskylästä muita paikkoja vikakoodien luvulle ja huolloille kuin Laakkonen?
Kaipailisin apua tällaiseen ongelmaan. Tuli tuossa vähän sekoiltua akun vaihdon kanssa. Autosta katkesi virrat pari kertaa akun
vaihdon aikana ja sen seurauksena meni sitten ajonesto päälle. No tämä ajonesto saatiin pois päältä liikkeessä.
Autossa oli kuitenkin syttynyt jo airbagin ja turvavyön merkkivalo aikaisemmin, kun auto käynnistyi huonosti ja virta ei tahtonut riittää. Eli yhden epäonnisen käynnistysyrityksen jälkeen valot alkoivat palamaan. Nämä kuitattiin kanssa pois samalla kun autosta tuo ajonesto kuitattiin pois päältä.
No nämä valot syttyivät kuitenkin heti uudestaan ja myöskään ratin napit eivät toimi. Mistä kannattaisi alkaa epäilemään aluksi? Voivatko nämä olla seurausta noista virtakatkoista autossa? Eli voiko ohjelmistosta olla mennyt jokin sekaisin joka nämä aiheuttaisi?
Vai onko tämä vain erillinen ongelma, joka sattui ilmenemään sattumanvaraisesti samaan aikaan? En ole vielä käyttänyt autoa vikakoodien luvussa, koska ajattelin aluksi vähän kysellä että mistä voi johtua. Ettei tulisi sitten huollossa viilatuksi linssiin ja tilattaisi mitään kalliita varaosia, vaikka ongelma saataisiin ratkaistua piuhan päässä..
Ja vielä sellaista kyselisin, että jos joku tietäisi löytyykö Jyväskylästä muita paikkoja vikakoodien luvulle ja huolloille kuin Laakkonen?
Comment