Tästä ollut juttua muissakin keskusteluissa mutta todellinen syy ei ole selvinnyt ainakaan minulle.
Auto e91 320d manuaali josta molemmat termarit vaihdettu vähän aikaa sitten. Aluksi vaikutti hyvältä kun lämmöt nousi n.88 asteeseen mutta sitä iloa ei kauan kestänyt.
Nyt kun ulkona lämpötila on heitellyt 0 ja -20 asteen välissä, on moottorin lämmöt 80-100km/h vauhdissa vain 45-50 astetta... Kabiiniin ei meinaa pakkasella riittää lämpöä myöskään.
Munuaiset on tukittu jo aikoja sitten paremman lämpenemisen toivossa.
Keskikulutuskin noussut termareiden vaihdon ja imusarjan läppien poiston jälkeen n. 6l lähes 8 litraan (75km/h keskinopeudella).
Onko näissä vielä joku systeemi mikä vaikuttaa lämpenemiseen?
Automaatissa tietysti se laatikon jäähdytin mutta tämähän on manuaali joten se on pois suljettu vaihtoehto.
Onko muilla samoja oireita? Onko uudet termarit valmiiksi paskoja vai voiko vika olla vielä jossain muualla???
Auto e91 320d manuaali josta molemmat termarit vaihdettu vähän aikaa sitten. Aluksi vaikutti hyvältä kun lämmöt nousi n.88 asteeseen mutta sitä iloa ei kauan kestänyt.
Nyt kun ulkona lämpötila on heitellyt 0 ja -20 asteen välissä, on moottorin lämmöt 80-100km/h vauhdissa vain 45-50 astetta... Kabiiniin ei meinaa pakkasella riittää lämpöä myöskään.
Munuaiset on tukittu jo aikoja sitten paremman lämpenemisen toivossa.
Keskikulutuskin noussut termareiden vaihdon ja imusarjan läppien poiston jälkeen n. 6l lähes 8 litraan (75km/h keskinopeudella).
Onko näissä vielä joku systeemi mikä vaikuttaa lämpenemiseen?
Automaatissa tietysti se laatikon jäähdytin mutta tämähän on manuaali joten se on pois suljettu vaihtoehto.
Onko muilla samoja oireita? Onko uudet termarit valmiiksi paskoja vai voiko vika olla vielä jossain muualla???
Comment