Eli auto -06 vm 320. Autoon pääsee kyllä sisälle vain kuskin oven kautta mutta muut ovet pysyy lukossa. Ei aukene sisältä tai ulkoa.. kauko-ohjaus ei toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua kaivataan ovet lukossa
Collapse
X
-
Originally posted by Bimmer85 View PostEli auto -06 vm 320. Autoon pääsee kyllä sisälle vain kuskin oven kautta mutta muut ovet pysyy lukossa. Ei aukene sisältä tai ulkoa.. kauko-ohjaus ei toimi.
Ennestään olen samaan vikaan törmännyt 318d sekä 320si, yhdistävä tekijä on vm. 2006 molemmissa. :think
Se mikä näiden sulakkeiden palamisen aiheuttaa on mysteeri. 320si poltti sulakkeen uudelleen kolmannella ovien avauskerralla, ja sen jälkeen toiminut nyt n. 8kk ilman ongelmia. 318d lähti heti sulakkeen vaihdon jälkeen toimimaan, eikä kyseisen omistajan aikana enää palanut (5kk).Last edited by Supra^; 07-04-2013, 12:46.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostSe mikä näiden sulakkeiden palamisen aiheuttaa on mysteeri.
Lukkoyksiköt vievät hetkellisesti enemmän virtaa mitä sulake kestää.
Ulkomuistista muistelisin, että tuohon oli joku ohje vaihtaa 10A sulakkeen paikalle 15A sulake.
Ja jos vielä noita 15A sulakkeita palaa niin sitten uusitaan ovien sisään lukkoja.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostEi siinä mitään mysteeriä ole.
Lukkoyksiköt vievät hetkellisesti enemmän virtaa mitä sulake kestää.
Ulkomuistista muistelisin, että tuohon oli joku ohje vaihtaa 10A sulakkeen paikalle 15A sulake.
Ja jos vielä noita 15A sulakkeita palaa niin sitten uusitaan ovien sisään lukkoja.Aina voi onneksi viisastua
Onko tuo ohje ihan BMW:n virallinen ratkaisu vai harrastajien toteama?
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostOlisi pitänyt tarkentaa, että mulle mysteeriAina voi onneksi viisastua
Onko tuo ohje ihan BMW:n virallinen ratkaisu vai harrastajien toteama?
Comment
-
-
No niin vika näyttää selvinneen eli Tuolta löytyi tismalleen samanlainen tapaus. Auto oli vähän aikaa yksi ovinen mutta myös takaluukku toimi. Sulakkeista löyty yksi palanut keskuslukituksen kohalta 15 amp. Mitä oon vähä selaillu niin jotkut ovat laittaneet sinne tilalle pykälää suuremman eli 20amp:sen, kun ilmeisesti on ahkera polttamaan tuon. Mitä mieltä ootte tästä, kannattaako vastusta vaihtaa? En voi kuitenkaan vielä sanoa että nyt lukitus toimii.. pitää huomenna hakia sulakkeita.
Edit. Sulakkeita tänään osteltu ja laitettu samansuuruinen sulake tilalle. Nyt toimiiAjossa: E91 320d - 2006
Ex. E46 320i touring -00
Ex. E36 328i cabrio -95
Ex. E36 320i sedan -97
Ex. E36 325i sedan -91
Comment
-
-
Tulipahan tässä mieleen tämmöinen... Mites jos jää avaimet tuonne auton sisälle ja vara-avaimia ei ole saatavliia..? Onko silloin ainoankeino rikkoa ikkuna? :think Ei ole tarvetta tällaiselle, kunhan vaannaloin miettimäänMyllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
Comment