Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ylikuumenemisvaroitus??

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jussiboy
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 44
    • Tampere

    Ylikuumenemisvaroitus??

    E91 320D alkoi herjaamaan ylikuumenemisesta keltaisella ja punaisella herjalla! Moottorin lämmöt normaalit 80 astetta ja lämpö kohoaa välillä hetkessä korkeaksi. Auto menee hätäkäytölle ja flekti huutaa viimeistä päivää. Moottori ei vaikuta ylikuumalta: ei painetta jäähdytysjärjestelmässä, ylä- ja alavesiletku sopivan lämpöisiä. Herjat ja suojakäyttö tulee ja menee ihan miten sattuu.
    Nyt tuo Perkele jauhaa akkua tyhjäksi flektin kautta vaikka on ollut jo tovin pihalla.
    Onko Akaassa ketään kellä olis testeri, tietotaitoa ja mielenkiintoa? Korvausta vastaan tietenkin.
    BMW R 1200 GS
  • Malax
    Bimmer Rookie
    • Jun 2011
    • 118
    • Lappeenranta

    #2
    Koneen etupäässä on anturi, tarkasta ettei ole anturi vuotanut ja pistoke homeessa.
    superb Combi 2,0 TDI Ambition Business

    Comment

    • Jussiboy
      Bimmer Rookie
      • Sep 2010
      • 44
      • Tampere

      #3
      Anturi irti kytkettynä lämpötila näyttää 79 astetta auton ollessa käynnissä flektin huutaessa. Sammutettuna -10 astetta. Anturi kytkettynä alkaa diskovalot loistamaan mittaristossa.
      Kuuluuko lämpötila ollakkin 79 astetta antura irti kytkettynä, eikö -- olis lähempänä totuutta?
      BMW R 1200 GS

      Comment

      • Masa_77
        Newbiemmer
        • Oct 2013
        • 4
        • Lohja

        #4
        Originally posted by Jussiboy View Post
        Anturi irti kytkettynä lämpötila näyttää 79 astetta auton ollessa käynnissä flektin huutaessa. Sammutettuna -10 astetta. Anturi kytkettynä alkaa diskovalot loistamaan mittaristossa.
        Kuuluuko lämpötila ollakkin 79 astetta antura irti kytkettynä, eikö -- olis lähempänä totuutta?
        Mikä oli lopputulema tälle ongelmalle? Oliko vika mahdollisesti anturissa?

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          #5
          Originally posted by Masa_77 View Post
          Mikä oli lopputulema tälle ongelmalle? Oliko vika mahdollisesti anturissa?
          Melko varmasti oli. Aika tyypillistä.
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          Working...
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎