Announcement

Collapse
No announcement yet.

Softan päivitys, apuja sen tekemiseen? Tekijöitä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Temexi08
    Bimmer Rookie
    • Aug 2012
    • 40
    • Vantaa

Softan päivitys, apuja sen tekemiseen? Tekijöitä?

Morjens,

Oma E90 320iA -05 tuntuisi olevan päivityksen tarpeessa. Monet puhuvat, että sillä on parantunut auton pikku"outouksia".

Jonkinverran pystyn itse kyllä tekemään, kun välineet ja tavat saisi selville.

Eli onko joku tehnyt tätä operaatiota, mitä se vaatii itse tekevältä? Ja mistä vaadittavat tarvikkeet/ohjelmistot saa?

Onko joku teettänyt kyseistä operaatiota bemarilla tai jollain pienemmällä nyrkkipajalla? Paljon maksaa?

Onko joku foorumilainen, joka voisi jonkilaista korvausta vastaan laittaa uuden softan koneeseen pk-seudulla tai sen lähistöllä?

Kiitos paljon.
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

Originally posted by Temexi08 View Post
    Morjens,

Oma E90 320iA -05 tuntuisi olevan päivityksen tarpeessa. Monet puhuvat, että sillä on parantunut auton pikku"outouksia".

Jonkinverran pystyn itse kyllä tekemään, kun välineet ja tavat saisi selville.

Eli onko joku tehnyt tätä operaatiota, mitä se vaatii itse tekevältä? Ja mistä vaadittavat tarvikkeet/ohjelmistot saa?

Onko joku teettänyt kyseistä operaatiota bemarilla tai jollain pienemmällä nyrkkipajalla? Paljon maksaa?

Onko joku foorumilainen, joka voisi jonkilaista korvausta vastaan laittaa uuden softan koneeseen pk-seudulla tai sen lähistöllä?

Kiitos paljon.
    Onnistuu ainoastaan merkkiliikkeessä! Muuta tapaa en suosittele.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

Comment

• Dunky
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 4929
      • Kotka

Eihän toi nyt ole temppu eikä mikään
      Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• Temexi08
        Bimmer Rookie
        • Aug 2012
        • 40
        • Vantaa

Tietoja jakoon sitten vaan..

Comment

• janne[l
          BTCF Member
          • Apr 2011
          • 861
          • Ylöjärvi

tämä kiiinnostais myös itteeni. ainnakin tuon idriven näkymä pitäisi saada päivitettyä uudempaan. itellä siis e91 320d -06
          e46 330i cabriolet
          e91 320d
          e36 328 törpö

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍