Olisiko täältä foorumilta apua tällaiseen ongelmaan.
Hitaassa vauhdissa tai auton ollessa paikallaan ohjaus "rutisee ja tärisee", kun rattia kääntää esim. parkkiin ajaessa tai poistuessa.
Autoon vaihdettu kyseiseen ongelmaan liittyen: Ohjaustehostimen pumppu,nesteet ja hammastanko. Myös etuiskarien yläpään laakerit tarkistettu.
Kyseessä e91 330XD autom. 2008 m-sport. Autossa hydraulinen tehostin ja "servotronic". Ei LCI malli.
Meinaa usko loppua.
Hitaassa vauhdissa tai auton ollessa paikallaan ohjaus "rutisee ja tärisee", kun rattia kääntää esim. parkkiin ajaessa tai poistuessa.
Autoon vaihdettu kyseiseen ongelmaan liittyen: Ohjaustehostimen pumppu,nesteet ja hammastanko. Myös etuiskarien yläpään laakerit tarkistettu.
Kyseessä e91 330XD autom. 2008 m-sport. Autossa hydraulinen tehostin ja "servotronic". Ei LCI malli.
Meinaa usko loppua.
Comment