Eikai sentään jenkkiversiossakaan ole heijastimia jätetty pois? Muutenhan noita takavaloja saisi vaihtaa kokoajan ja ne jenkkituonnit mitä itse olen muuttanut euroversioiksi (e70, e9x, e6x) on ainakin kelvannut takavaloilla kunhan sumarin on saanut toimimaan.
Joten liekkö kuitenkin jokku tingeltangelit takana? :think
Etusumareilta vaikka liittimet irti tai sulake pois.
Ei kelpaa, silloin ne lamput näkyy muttei toimi. Jos polttimot palaneet tulee korjauskehoitus. Katsastusmiehen suosittelema ilmastointiteippi on kelvannut monena vuotena.
Turhaa tänne selittelen, mutta jenkeistä tullut muuttoautona Saksaan, mistä taas autoliikkeestä auto ostettu. Rekalla meni kivasti muiden autojen mukana Latviaan, mistä sitten Suomeen..
Onkohan mitään väliä millaiset heijastimet sinne taakse iskee?
Olisko tommoset perus punaset vaan?
Yhden e92 M3:n jenkki version tuonu suomeen ja ei siinä nyt takavalojen kanssa ollu ongelmia mitään.
Mitä mun tarvi vaihtaa oli:
-Mittariston pohjat (omaa mukavuutta ajatellen)
-Valokytkin, kuten sanottu plug and play, ei tarvii koodausta. M:ssä pelkkät takasumarit
-Koodaus jenkkiparkit pois
Siinäpä se. Takavaloista löytyin kaikki tarvittavat E-merkinnät yms, vaihteli hirveesti katsastuslista minkä ikänen auto on jne. Mutta kannatti silti ja pieniä muutoksia noihan on.
Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset, Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset. Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Mitä epäilette, että mittaristo vaihdettu kun on öljynlämmöt ja 8krpm punaraja.. Ainakin Youtuben e92 328 videoissa on muuten vastaava, mutta maili mittarit.. Jos tähän vaihdettu Saksassa esim tuo nopeusmittarin pohja taijtn
Mitä epäilette, että mittaristo vaihdettu kun on öljynlämmöt ja 8krpm punaraja.. Ainakin Youtuben e92 328 videoissa on muuten vastaava, mutta maili mittarit.. Jos tähän vaihdettu Saksassa esim tuo nopeusmittarin pohja taijtn
Jos auto on alunperin US versio, niin eikö etuvalotkin ole vaihdettu vai oliko näissä ne oranssit vilkut? Vai oliko coupessa oranssi heijastin etukaarissa.
Mitä epäilette, että mittaristo vaihdettu kun on öljynlämmöt ja 8krpm punaraja.. Ainakin Youtuben e92 328 videoissa on muuten vastaava, mutta maili mittarit.. Jos tähän vaihdettu Saksassa esim tuo nopeusmittarin pohja taijtn
En tiedä kenellä tässä silmissä haritusta, mutta mielestäni kuvassa on punaraja 7krpm.
x30i malleissa (ainakin 330i ja ilmeisesti 130i) on kulutusmittarin sijasta öljynlämpömittari. Jenkkien "328" yrittää olla muuten 330i:tä vastaava, mutta moottoriltaan vanhempi N52 ja heikompitehoinen. Öljynlämpö mittaristossa voi siis olla täysin vakiokamaa?
Näissä pitää kuitenkin huomata jenkkimalleissa käytetyt täysin eri moottorit. Varsinkin jos nettiauton halvimmat muuttoautot houkuttavat ja ilmoituksissa kehutaan samoiksi autoiksi -> eivät ole
Comment