Tänään tutkin tätä asiaa hieman, kun olen kyllä kaikesta huolimatta kiinnostunut autosta jollain tasolla. Auto on siis todennäköisesti ensimmäistä kertaa rekisteröity Suomeen 6.5.2013 ja omistajan löytänyt 7.6.2013. Auto onkin vaihtanut omistajaa tuosta heti 2kk päästä, eli 25.8.2013 ja tuosta päätynyt taas parin kuukauden päästä nykyiseen myyntiliikkeeseen 28.10.2013. Kyseinen myyntiliike on siis auton kolmas omistaja suomessa. Joulukuussa autoon on muutoskatsastettu jotain (en vielä tarkemmin kysynyt mitä), jonka jälkeen leimakin on hyväksytty.
Tosiaan, myyjältä kyselin autosta Saksassa merkkiliikkeessä viimeisin huolto on tehty 256tkm kohdalla 22.8.2011. Eli melkein kaksi vuotta ennen Suomeen tuloa. Autolla Suomessa on ajettu noin 6000km myyjän mukaan. Ei liene siis kovinkaan kaukaa haettua todeta, että oikeat kilsat suomeen tulohetkellä voisi olla ollut jotain 300-340tkm.. Tällä perusteella uskallan väittää, että tommonen parin sadantuhannen ruuvaus onpi saattanut ennen maahantuloa ennen käydä. Olisi kiva nähdä noita verotuslappuja hieman, että minkälaisilla kilsoilla auto on oikeasti verotettu. Erityisesti kiinnostaa se, onko verotuksesta jo valitus tehty, jos auto on verotettu 140tkm mukaisesti väärillä kilsoilla.. Ellei, niin tuohan voisi olla ihan kannattava ostos..
Siltä varalta, että joku tuttu sattuu näitä lukemaan, niin mullahan on enemmänkin kokemusta näistä ruuvattujen autojen ostamisesta ihan kantapään kautta, joten jatkossa aion olla täysin varma ostoksesta.....
Tommoset +300tkm ajetut näköjään Nettiautossa 9 000-13 000e luokassa. Ehkä nuo vanteet, M-Sport -hilppeet ja muut tosiaan saattaisi vähän nostaa hintaa, mutta silti mielestäni auto on kovasti ylihinnoiteltu..
Tosiaan, myyjältä kyselin autosta Saksassa merkkiliikkeessä viimeisin huolto on tehty 256tkm kohdalla 22.8.2011. Eli melkein kaksi vuotta ennen Suomeen tuloa. Autolla Suomessa on ajettu noin 6000km myyjän mukaan. Ei liene siis kovinkaan kaukaa haettua todeta, että oikeat kilsat suomeen tulohetkellä voisi olla ollut jotain 300-340tkm.. Tällä perusteella uskallan väittää, että tommonen parin sadantuhannen ruuvaus onpi saattanut ennen maahantuloa ennen käydä. Olisi kiva nähdä noita verotuslappuja hieman, että minkälaisilla kilsoilla auto on oikeasti verotettu. Erityisesti kiinnostaa se, onko verotuksesta jo valitus tehty, jos auto on verotettu 140tkm mukaisesti väärillä kilsoilla.. Ellei, niin tuohan voisi olla ihan kannattava ostos..
Siltä varalta, että joku tuttu sattuu näitä lukemaan, niin mullahan on enemmänkin kokemusta näistä ruuvattujen autojen ostamisesta ihan kantapään kautta, joten jatkossa aion olla täysin varma ostoksesta.....
Tommoset +300tkm ajetut näköjään Nettiautossa 9 000-13 000e luokassa. Ehkä nuo vanteet, M-Sport -hilppeet ja muut tosiaan saattaisi vähän nostaa hintaa, mutta silti mielestäni auto on kovasti ylihinnoiteltu..
Comment