Announcement

Collapse
No announcement yet.

e91 318i touring LCI 2010, taka-ajovalo LED pimeänä.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • villes
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 439
    • Kirkkonummi

Originally posted by baijerilainen View Post
    190€ huokea hinta takavalosta? No minusta ei ole! Normaalisti jos takavalo palaa korjaus maksaa pari euroa. Bemarin takavalo on vaan suunniteltu siten että siitä et ledejä vaihda ilman taikuutta... marmoritiski kiittää ja kuittaa.
    Ei yhdestä takavalosta vaan kaikista 4kpl, ei bmw ole ainut jolla led-valot on tehty niin ettei ole tarkoitus korjata (onko millään merkillä led-takavalot toteutettu niin että voi itse vaihtaa ledejä tai ylipäätään edes tarkoitettu korjattavaksi?) mutta mielestäni hinta on suht kohtuullinen verrattuna moniin muihin merkkeihin.

Olisihan se mukava jos sattuisi käymään niin että selviää autoilusta ilman korjauksia. Ehkä olisi parempi vaihtaa johonkin hieman vanhempaan autoon joka on helpommin itse korjattavissa ja sellaiseen mihin saa helposti käytettyjä osia jos asia tuottaa tuskaa..
    M-B C220CDI 4matic amg -13
    ex.
    bmw 320d touring -04 e46, bmw 330da touring m-sport -07 e91, Mercedes-Benz C200CDI BE T A -11, Mitsubishi Lancer RalliArt////////// -10, 320i -04 m-sport II e46, 330iA -06 e90, 318ti -97 e36, 318i -89 e30

Comment

• baijerilainen
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 197
      • Lappeenranta

Originally posted by villes View Post
      Ei yhdestä takavalosta vaan kaikista 4kpl, ei bmw ole ainut jolla led-valot on tehty niin ettei ole tarkoitus korjata (onko millään merkillä led-takavalot toteutettu niin että voi itse vaihtaa ledejä tai ylipäätään edes tarkoitettu korjattavaksi?) mutta mielestäni hinta on suht kohtuullinen verrattuna moniin muihin merkkeihin.

Olisihan se mukava jos sattuisi käymään niin että selviää autoilusta ilman korjauksia. Ehkä olisi parempi vaihtaa johonkin hieman vanhempaan autoon joka on helpommin itse korjattavissa ja sellaiseen mihin saa helposti käytettyjä osia jos asia tuottaa tuskaa..
      Ne on vissiin sitten suunniteltu kestämään jos korjausta ei ole mietitty. Kuten on jakoketjutkin
      g30 530e iPerformance
      g31 520 xda Sport edition touring
      f20 120da Sport edition
      f30 320da Sport edition
      ex f31 318da M-SPORT LCI touring
      ex f11 520 xda LCI touring
      ex f11 530 xda touring
      ex e90 316d sport
      ex f30 318 da
      ex f31 320 da touring
      ex e91 318i LCI touring
      ex e61 525ia touring