Announcement

Collapse
No announcement yet.

E92aut. jalkatuen irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuhaK
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 220
    • Etelä-Suomi

    E92aut. jalkatuen irroitus

    onko kellään visiota siitä kuinka tuon automaattivaihteisen auton vasemman jalan lepuuttajan saisi irti?

    Uuden mukana tuli joku sapluuna jossa oli paikat mihin pitäisi porata 10mm poranterällä mutta ei oikein aukea että miksi? uudessa ainakin nuo tapit ovat n.5mm halkaisijaltaan
    850--voimaa kuin Veturissa
  • JuhaK
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 220
    • Etelä-Suomi

    #2
    eikö kukaan oo irrottanu omaansa??
    850--voimaa kuin Veturissa

    Comment

    • Kimmo-R
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2010
      • 400
      • Tampere

      #3
      Minä olen ja katkes nastat eli ei lähteny suosiolla. Vetäsin uuden alumiinisen vaan mukana tulleilla ruuveilla maton läpi ja tiukasti pysyy.
      Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
      --Audiokit.fi--
      BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
      BMW i4 M50 Supercharged -23
      BMW i3 60Ah -14

      Comment

      • J-Boy
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2011
        • 405
        • Länsi-rannikko

        #4
        Mä olen kahdesta repinyt M-Sport -tuen pois. Tilalle Performance-jalkatuki, joten joutui ostamaan muovisen karvalakkituen. Kaipa noissa tehtaalla laitetuissa on jotkut leviävät jutut siellä tappien päässä, joilla lukittautuu. Mä laitoin vaan uuden vanhan tilalle, vähän nurkissa pyörinyttä liimaa väliin ja pysyy.

        Lähtee siis irti vain kovalla voimalla. Kannattaa ensi ottaa vähän kojelaudan pohjamuovia irti, siellä jalkatuen yläpäässä on sellanen pikkuklipsi sen muovin takana. Ettei vaan sokeasti revi rikki.
        F31 320xDA
        M-B Sprinter 319

        Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎