.
... Kyllä siitä taitaa yli kahdensadan lähtä ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiinnostaisi käyttäjäkokemus tuosta kun 316d ohjelmoitu uudelleen? Tuleeko sitä jerkkua lisää tarpeeksi? Ja mikä olisi tällä hetkellä
järkevin valinta softaksi? Itelle riittäisi varmaan joku 160hp... Tekeekö niitä ohjelmointeja Tampereen seudulla joku?
Kiinnostaisi käyttäjäkokemus tuosta kun 316d ohjelmoitu uudelleen? Tuleeko sitä jerkkua lisää tarpeeksi? Ja mikä olisi tällä hetkellä
järkevin valinta softaksi? Itelle riittäisi varmaan joku 160hp... Tekeekö niitä ohjelmointeja Tampereen seudulla joku?
Mä oon kaks tällasta tehnyt, ja toinen on lähipiirissä. Kulutus laski jostain 6,1litrasta vitosella alkavaksi ja laskettu kulutus.
Tuo on vakiona hengenvaarallinen laite, ohitukset pitää suunnitella tuntia etukäteen.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Ensi viikolla tulee tällainen 316d ohjelmointiin. 170hv ja vajaa 400nm pitäisi saada puristettua tällaisesta ulos. Vaihteisto ja moottori on 100% samoja kun 318d mallissa, joten varmasti kestääkin.
Onko kone ja vaihteisto samat kuin 320d mallissa? Eli on suhteellisen turvallista lastuttaa 318d koneesta 170hp ja lisää vääntöä? Vai kannattaako ottaa ulos enemmänkin? Ajot on 95% kaupungissa, joten ei sinänsä tarvetta sen enemmälle teholle. Vaikuttaako koneen tai vaihteiston kestävyyteen n. 200tkm ajetussa autossa?
Peruskone on sama, samoin vaihteisto, erot löytyvät ahdin/suutin-puolelta ja tietysti ohjelmoinnista. Aika maltilliselta tuo 170 hv kuulostaa, mutta ainahan kaiken rikki saa, syy kyllä löytyy yleensä ratin ja penkin välistä, ei ohjelmasta.
.
Taisipa mennä niin, että 160/180 "vahoilla" solenoidisuuttimilla, kuitenkin pienemmillä, jolloin teho jää kahdensadan kantturoihin.
320 piezoilla, jolloin teho nousee selvästi yli kahden kantturan, saastelaitteitten kanssakin.
Ilman sitä ketjuvaivaa, tosi hyviä moottoreita.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Mitäs tehoja saa näin vuonna 2017 316d vs 318d vs 320d -malleista?
Uudesta 318d (150hp) ja 320d (190hp) luvataan meillä samat tehot. 235hp ja 468nm. Nousu on aika huomattava tuossa 318d mallissa. 316d näyttäsi olevan edelleen bmw.fi 2 litrainen. Siitä saadaan irti 179hp ja 396nm.
Comment