Mikäs mun X3 F25seen tuli (ajettu 150tkm)? (laitoin tänne, koska täällä on varmaan eniten tän koneen omistajia)
Vikakoodien poiston jälkeen aika nopsaan nämä kaksi palaa takaisin.
Ajelin pitkän tovin ja seurailin imuilman lämpötilaa ja ilmamassaa... ne käyttäytyi "normaalisti", ei mitään pätkimistä. Jotenkin en usko että kyseessä on anturivika...
Voisko kyseessä olla EGR? joka on jumiutunut auki? eli tonne imupuolelle tulis lisää "häkää" ja lämpöä, kun pienellä kaasun käytöllä EGR pitäisi olla kiinni. Mutta luulis että bimmeri tietää koska EGR on rikki, ja herjaisi siitä.
Vinkkejä otetaan vastaan.
----
278600 - Imuilman lämpöanturi, todennäköisyys: ero aloitusarvon ja viitearvon välillä on
liian suuri
- katkonainen
Taajuus
Nollauslaskuri
Matkamittari
Aikaleima vikakoodin asetuksen jälkeen
SAE-koodi
Moottorin nopeus
jäähdytysnesteen lämpötila
Kiskon paine
Ruiskutusmäärä, oletusarvo
Ilmamäärä / sylinteri ja isku
Ahdinpaine
Akkujännite
1
40
150895
149476747
P0000
890
13,0
439,21
8,63
564,70
1051,0
11,60
-----------------------------
290900 - Ilmajärjestelmät, ilmavirtaus suhteessa AGR-massavirtaukseen
todennäköisyys: mitattu ilmamassa on liian korkea verrattuna arvioituun
ilmamassaan
- Jatkuva
Taajuus
Nollauslaskuri
Matkamittari
Aikaleima vikakoodin asetuksen jälkeen
SAE-koodi
Moottorin nopeus
jäähdytysnesteen lämpötila
Kiskon paine
Ruiskutusmäärä, oletusarvo
Ilmamäärä / sylinteri ja isku
Ahdinpaine
Akkujännite
Imuilman lämpötila
3
40
151049
149549960
P115D
872
14,0
439,21
20,00
545,88
1051,0
13,00
17,0
Vikakoodit
Vikakoodien poiston jälkeen aika nopsaan nämä kaksi palaa takaisin.
Ajelin pitkän tovin ja seurailin imuilman lämpötilaa ja ilmamassaa... ne käyttäytyi "normaalisti", ei mitään pätkimistä. Jotenkin en usko että kyseessä on anturivika...
Voisko kyseessä olla EGR? joka on jumiutunut auki? eli tonne imupuolelle tulis lisää "häkää" ja lämpöä, kun pienellä kaasun käytöllä EGR pitäisi olla kiinni. Mutta luulis että bimmeri tietää koska EGR on rikki, ja herjaisi siitä.
Vinkkejä otetaan vastaan.
----
278600 - Imuilman lämpöanturi, todennäköisyys: ero aloitusarvon ja viitearvon välillä on
liian suuri
- katkonainen
Taajuus
Nollauslaskuri
Matkamittari
Aikaleima vikakoodin asetuksen jälkeen
SAE-koodi
Moottorin nopeus
jäähdytysnesteen lämpötila
Kiskon paine
Ruiskutusmäärä, oletusarvo
Ilmamäärä / sylinteri ja isku
Ahdinpaine
Akkujännite
1
40
150895
149476747
P0000
890
13,0
439,21
8,63
564,70
1051,0
11,60
-----------------------------
290900 - Ilmajärjestelmät, ilmavirtaus suhteessa AGR-massavirtaukseen
todennäköisyys: mitattu ilmamassa on liian korkea verrattuna arvioituun
ilmamassaan
- Jatkuva
Taajuus
Nollauslaskuri
Matkamittari
Aikaleima vikakoodin asetuksen jälkeen
SAE-koodi
Moottorin nopeus
jäähdytysnesteen lämpötila
Kiskon paine
Ruiskutusmäärä, oletusarvo
Ilmamäärä / sylinteri ja isku
Ahdinpaine
Akkujännite
Imuilman lämpötila
3
40
151049
149549960
P115D
872
14,0
439,21
20,00
545,88
1051,0
13,00
17,0
Vikakoodit
Comment