Autokuume vie miestä ja otsikon malleja olen tonkinut yötäpäivää Autoscoutista. Onko täällä kellään kokemusta tuosta 4cyl 325dA-mallista? Rajallinen budjetti on millä eletään ja vaihtoehtona on 325dA X-Drive tai sitten 330dA. Ja lisävaihtoehtona nuo samat koneet F11-korisena myös... Vaan 3,0-litraisen tapauksessa ei taida budjetti venyä nelikkoon koska varusteiden suhteen on aika kovat vaatimukset tällä kertaa. Iso navi, H&K ja panoraama on ne jotka määrittelee lähtötason.
Jos jollakin on kokemuksia tuosta 4cyl tuplaturbosta niin millainen pannu se on käytännössä? Onko alakierroksilla havaittavasti enemmän ruutia kuin 184hp versiossa? Ja millaista voiman määrää tuollaisesta 325d:stä saa softaveijarit kirnuttua? Periaatteessa olisin vanhenevana miehenä ihan tyytyväinen 184hp versioonkin, mutta nelikkona varmaan tuo lisäturbon tuoma potku ei tee ainakaan pahaa?
Ja te ketkä olette siirtyneet E61:stä F31:seen; oletteko olleet tyytyväisiä vai onko viisainta suosiolla katsella F11-kopan suuntaan? F31 näyttää silmään enemmän tämän päivän autolta.
Jos jollakin on kokemuksia tuosta 4cyl tuplaturbosta niin millainen pannu se on käytännössä? Onko alakierroksilla havaittavasti enemmän ruutia kuin 184hp versiossa? Ja millaista voiman määrää tuollaisesta 325d:stä saa softaveijarit kirnuttua? Periaatteessa olisin vanhenevana miehenä ihan tyytyväinen 184hp versioonkin, mutta nelikkona varmaan tuo lisäturbon tuoma potku ei tee ainakaan pahaa?
Ja te ketkä olette siirtyneet E61:stä F31:seen; oletteko olleet tyytyväisiä vai onko viisainta suosiolla katsella F11-kopan suuntaan? F31 näyttää silmään enemmän tämän päivän autolta.
Comment