Moro,
Koitin netin syövereistä kaivella mutta ei löytynyt mitään vastaavaa.
Käytin auton narinahelojen vaihdossa ja aurauskulmien säädössä. Kun hain auton pois pajalta ohjaus muuttui huomattavasti jäykemmäksi kun normaalisti. Korostuu vauhdin kasvaessa, eikä oikealle kääntyessä palauta enää rattia suoraksi. Jotenki kanittaa vastaan kun kääntää vauhdissa rattia. Paikallaan käänneltäessä suht normaali. Vein auton takas ja huolto luki vikakoodit.
Ohjelma näytti että ohjaustehostin ois kytketty pois päältä, ensimmäinen herja 2200km sitten. Vikakoodit nollaukseen ja koeajo, tehosti vähän aikaa lukuunottamatta ratin palautumista. Auton sammutuksen jälkeen jäykistyi taas.
Sattuuko kellään olemaan kokemuksia mistä tälläne vois johtua / miten jatkaa selvittelyä? Ymmärtääkseni autossa ei servotroniccia ole.
PS. Ennen aurauskulmien säätöä en huomannut mitään häikkää. :think
Koitin netin syövereistä kaivella mutta ei löytynyt mitään vastaavaa.
Käytin auton narinahelojen vaihdossa ja aurauskulmien säädössä. Kun hain auton pois pajalta ohjaus muuttui huomattavasti jäykemmäksi kun normaalisti. Korostuu vauhdin kasvaessa, eikä oikealle kääntyessä palauta enää rattia suoraksi. Jotenki kanittaa vastaan kun kääntää vauhdissa rattia. Paikallaan käänneltäessä suht normaali. Vein auton takas ja huolto luki vikakoodit.
Ohjelma näytti että ohjaustehostin ois kytketty pois päältä, ensimmäinen herja 2200km sitten. Vikakoodit nollaukseen ja koeajo, tehosti vähän aikaa lukuunottamatta ratin palautumista. Auton sammutuksen jälkeen jäykistyi taas.
Sattuuko kellään olemaan kokemuksia mistä tälläne vois johtua / miten jatkaa selvittelyä? Ymmärtääkseni autossa ei servotroniccia ole.
PS. Ennen aurauskulmien säätöä en huomannut mitään häikkää. :think
Comment