Announcement

Collapse
No announcement yet.

F32 jousien vaihto Tampereen seutu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenemi
    Newbiemmer
    • Aug 2012
    • 7
    • Tampere

    F32 jousien vaihto Tampereen seutu

    Tuli tossa talvella hankittua Saksan maalta tommonen F32 435 xi ja nyt kun laitoin kesäks vähän uutta vannetta niin auto suorastaan alkoi huutaa madallusta. Pitkän harkinnan jälkeen päätin vain alkuun koittaa vaihtaa pelkät jouset noiden adaptiivisten iskareiden takia. Toki niitäkin saa sitten coileina ja täältä varmaan löytyy joku näppärä ihminen joka osaa koodata nekin pois päältä jos joskus niin pitkälle menee tämä... Mutta nyt alkuun kokeillaan tosiaan pelkillä jousilla. Laitoin tilaukseen H&R:n jouset, mutta een verran on jo iteltä noiden vaihdosta into kadonnut, että mielelläni ostaisin tämän palvelun joltakulta muulta. Tietääkö täällä kukaan mitään hyvää paikkaa tai kaveria joku vois mulle noi jouset tohon sopu rahaan vaihtaa? Ja tänä olisi mieluiten Tampereen seudulta, ettei nyt Lappiin tarvitsisi tämän takia lähteä Kiitos paljon jo etukäteen!
  • SC90
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 280

    #2
    Täällä edessä sama operaatio, koska adaptiivisen alustan takia otin myös pelkät madallusjouset, AC Schnitzerin tekeleet nämä.
    - M3 convertible 2005

    - Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18

    - Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988

    - Fiat 850 Special 1969

    - Lexus GS300 2000 TwoTone

    - Lexus LS600h 2008

    - Volvo S60 2.5 T AWD 2006

    Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
    o44-531 82oo

    Comment

    • Chubster
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 23
      • Espoo

      #3
      Ajattelin myöskin heittää alle pelkät jouset, tosin Eibach prokit kun madallus silloin pitäisi vastata msport ilman xdrive. Ymmärtääkseni AC Schnitzerin ja H&R madaltaa hieman enemmän.

      Onko jollain tarkempaa tietoa miten paljon nämä eroaa?
      F31 330xd msport
      E91 325da (ex)

      Comment

      • SC90
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 280

        #4
        Omien "tutkimusten" mukaan AC Schnitzerin sarja ei madalla M-Sport -alustaista nelivetoautoa kuin 15 mm, mutta ajo-ominaisuuksien pitäisi parantua entisestään.

        Ulkomaan foorumeilla suosittelivat lähes kaikki AC Schnitzerin sarjaa M-Sport Xdriveen.
        - M3 convertible 2005

        - Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18

        - Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988

        - Fiat 850 Special 1969

        - Lexus GS300 2000 TwoTone

        - Lexus LS600h 2008

        - Volvo S60 2.5 T AWD 2006

        Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
        o44-531 82oo

        Comment

        • Chubster
          Newbiemmer
          • Feb 2010
          • 23
          • Espoo

          #5
          Originally posted by SC90 View Post
          Omien "tutkimusten" mukaan AC Schnitzerin sarja ei madalla M-Sport -alustaista nelivetoautoa kuin 15 mm, mutta ajo-ominaisuuksien pitäisi parantua entisestään.

          Ulkomaan foorumeilla suosittelivat lähes kaikki AC Schnitzerin sarjaa M-Sport Xdriveen.
          Jees, mitä ite olen saanut selville olisi:
          - xdrive on +10mm vs perus sdrive
          - sdrive msport on -10mm vs perus sdrive
          - xdrive msport ei siis madalla mitään (ei väliä vaikka on tämä ”msport alusta” xdrivellä)
          - Eibach prokit xdrivellä olisi -20mm = msport sdrive
          - AC Schnitzer xdrivellä olisi -25 - -30mm = joten alle msport sdrive

          H&R:stä en täysin tiedä mutta löytyy kai eri versiota (kuten Eibachista) ja madaltaa enemmän. Eibach tekee myös AC Schnitzerin jouset.
          F31 330xd msport
          E91 325da (ex)

          Comment

          • SC90
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 280

            #6
            Tämä suora kopio myyjän/valmistajan sivuilta:

            " Spring kit lowers SE and X-drive models 20-25mm approx and M Sport (S-drive) models around 15mm for dramatic improvments in handling and steering. Improves roadholding, reduces body roll and nosedive on braking and emphasises the appearance of stock or AC Schnitzer bodywork with no significant loss of ride quality. "
            - M3 convertible 2005

            - Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18

            - Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988

            - Fiat 850 Special 1969

            - Lexus GS300 2000 TwoTone

            - Lexus LS600h 2008

            - Volvo S60 2.5 T AWD 2006

            Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
            o44-531 82oo

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎