Tuli tossa talvella hankittua Saksan maalta tommonen F32 435 xi ja nyt kun laitoin kesäks vähän uutta vannetta niin auto suorastaan alkoi huutaa madallusta. Pitkän harkinnan jälkeen päätin vain alkuun koittaa vaihtaa pelkät jouset noiden adaptiivisten iskareiden takia. Toki niitäkin saa sitten coileina ja täältä varmaan löytyy joku näppärä ihminen joka osaa koodata nekin pois päältä jos joskus niin pitkälle menee tämä... Mutta nyt alkuun kokeillaan tosiaan pelkillä jousilla. Laitoin tilaukseen H&R:n jouset, mutta een verran on jo iteltä noiden vaihdosta into kadonnut, että mielelläni ostaisin tämän palvelun joltakulta muulta. Tietääkö täällä kukaan mitään hyvää paikkaa tai kaveria joku vois mulle noi jouset tohon sopu rahaan vaihtaa? Ja tänä olisi mieluiten Tampereen seudulta, ettei nyt Lappiin tarvitsisi tämän takia lähteä Kiitos paljon jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F32 jousien vaihto Tampereen seutu
Collapse
X
-
Täällä edessä sama operaatio, koska adaptiivisen alustan takia otin myös pelkät madallusjouset, AC Schnitzerin tekeleet nämä.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
-
-
Omien "tutkimusten" mukaan AC Schnitzerin sarja ei madalla M-Sport -alustaista nelivetoautoa kuin 15 mm, mutta ajo-ominaisuuksien pitäisi parantua entisestään.
Ulkomaan foorumeilla suosittelivat lähes kaikki AC Schnitzerin sarjaa M-Sport Xdriveen.- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
-
Originally posted by SC90 View PostOmien "tutkimusten" mukaan AC Schnitzerin sarja ei madalla M-Sport -alustaista nelivetoautoa kuin 15 mm, mutta ajo-ominaisuuksien pitäisi parantua entisestään.
Ulkomaan foorumeilla suosittelivat lähes kaikki AC Schnitzerin sarjaa M-Sport Xdriveen.
- xdrive on +10mm vs perus sdrive
- sdrive msport on -10mm vs perus sdrive
- xdrive msport ei siis madalla mitään (ei väliä vaikka on tämä ”msport alusta” xdrivellä)
- Eibach prokit xdrivellä olisi -20mm = msport sdrive
- AC Schnitzer xdrivellä olisi -25 - -30mm = joten alle msport sdrive
H&R:stä en täysin tiedä mutta löytyy kai eri versiota (kuten Eibachista) ja madaltaa enemmän. Eibach tekee myös AC Schnitzerin jouset.F31 330xd msport
E91 325da (ex)
Comment
-
-
Tämä suora kopio myyjän/valmistajan sivuilta:
" Spring kit lowers SE and X-drive models 20-25mm approx and M Sport (S-drive) models around 15mm for dramatic improvments in handling and steering. Improves roadholding, reduces body roll and nosedive on braking and emphasises the appearance of stock or AC Schnitzer bodywork with no significant loss of ride quality. "- M3 convertible 2005
- Saleen S281 S/C HH Special Edition 2003 1 of 18
- Ford Mustang GT 5.0 convertible 1988
- Fiat 850 Special 1969
- Lexus GS300 2000 TwoTone
- Lexus LS600h 2008
- Volvo S60 2.5 T AWD 2006
Autojen kiillotusta, sisustanpesuja, ajovalojen kiillotusta, kovavahauksia, pinnoituksia ym. ym. n. 20 vuoden kokemuksella parhaimmalla lopputuloksella mistään tinkimättä. Kysy lisää!
o44-531 82oo
Comment
-
Comment