Announcement
Collapse
No announcement yet.
F31 näytön/navin päivitys
Collapse
X
-
Originally posted by Pint View Post
Melkein soitto tonne ja ottaa avaimet käteen periaatteella.
-
-
Minä myös kiinnostunut kustannuspuolesta kautta tuotteista.
Originally posted by Pint View PostF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Noi kiinavehkeet toimii myös ihan ok. Itselläni on kiinalainen 10,25" näytöllä oleva ja siinä on samat ominaisuudet kuin auton omassakin näytössä mutta sen lisäksi android pohja. Eli saa navit sun muut. Ja lisäksi noi näyttää ihan auton orkkisnäytöiltä eikä miltään hirvityksiltä.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostNoi kiinavehkeet toimii myös ihan ok. Itselläni on kiinalainen 10,25" näytöllä oleva ja siinä on samat ominaisuudet kuin auton omassakin näytössä mutta sen lisäksi android pohja. Eli saa navit sun muut. Ja lisäksi noi näyttää ihan auton orkkisnäytöiltä eikä miltään hirvityksiltä.
Comment
-
-
millanen, kummonen?
Originally posted by hakala- View PostNoi kiinavehkeet toimii myös ihan ok. Itselläni on kiinalainen 10,25" näytöllä oleva ja siinä on samat ominaisuudet kuin auton omassakin näytössä mutta sen lisäksi android pohja. Eli saa navit sun muut. Ja lisäksi noi näyttää ihan auton orkkisnäytöiltä eikä miltään hirvityksiltä.Nyt: F31 318xd
Ex:Nissan Sunny N13 1.6 slx, Nissan Sunny N14 1.6slx, E30 324td, E36 318is ClassII, E36 323Ti, E46 328i, e87 120d, e61 530da, E91 318da
Comment
-
-
Kenellä kiinan ihme niin kierrättääkö se laite originaali tilassa auton omaa toiminnallisuutta?
Muut toiminnat sitten Android/omalla puolella.
Itseä huolettaa, että tippuuko jotain toiminnallisuuksia pois käytöstä... Kuten hud,parkkitutka, huoltovalikko.
Itse kun periaatteessa oem varustukseen tarvitsisin vain navin lisääF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostKenellä kiinan ihme niin kierrättääkö se laite originaali tilassa auton omaa toiminnallisuutta?
Muut toiminnat sitten Android/omalla puolella.
Itseä huolettaa, että tippuuko jotain toiminnallisuuksia pois käytöstä... Kuten hud,parkkitutka, huoltovalikko.
Itse kun periaatteessa oem varustukseen tarvitsisin vain navin lisää
Ja siis hommahan taitaa mennä niin että kun pelkkä näyttö vaihdetaan niin se on vain pelkkä näyttö, se itse bmwn ogininaali systeemi ei ole näytössä eli kun näyttö vaihdetaan niin kaikki bmwn omat jutut pysyy ennallaan. Sitten kiinalaiset on tunkenut vain sinne näyttöön android pohjan.Last edited by hakala-; 12-08-2018, 13:49.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
Comment