Tälläinen viesti tuli i-driven enkä enään saanut vaihteita päälle,kun olin tulossa ulos katsastuksesta.Hinauksella korjaamoon 8 vaiht. Steptronic.Active Hybrid3 2012.Mitä mahtaa olla vika?Juuri 40000tkm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drivetrain not engaged
Collapse
X
-
4Ongelma diagnistoitu tuohon hybridijärjestelmän ohjausyksikköön ja tämä vain Ruotsin/Saksan kanssa kallis pala 4500€ eikä Bmw aijo osallistua vaihtoon herää vain kysymys kannattaako ostaa minkäännäköistä Bmw hybrid autoa takuun jälkeen.Yksikkö tulossa saksasta,palaillaan.Last edited by leifeugen; 14-09-2018, 19:33.
Comment
-
-
Jos auto hajosi katsastuksessa, herää tuon tekniikkaa tarkemmin tuntematta kysymys kärsiikö tuota normaaliin tapaan pyöritellä jarrudynolla yms? Ottiko katsastuspaja mitään kantaa asiaan?- Vielä ehtis troijaan| Nyt: G30 530ex, Ex: F30 330e, Skobodanian ihme (Skoda Rapid -14), E39 520ia -01, 6xranskanpullia (Peugeotit 207, 205, 205, 306, 405, 205)
Comment
-
-
Originally posted by toukopouko View PostJos auto hajosi katsastuksessa, herää tuon tekniikkaa tarkemmin tuntematta kysymys kärsiikö tuota normaaliin tapaan pyöritellä jarrudynolla yms? Ottiko katsastuspaja mitään kantaa asiaan?
Comment
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostEn tahdo katsastusasemaa puolustella, mutta kyllä mielestäni auton pitäisi kestää normaali katsastus ilman erikoiskohtelua. Menisi vaikka vikatilaan, mutta on hieman erikoista jos suoraan osat menee vaihtoon.- Vielä ehtis troijaan| Nyt: G30 530ex, Ex: F30 330e, Skobodanian ihme (Skoda Rapid -14), E39 520ia -01, 6xranskanpullia (Peugeotit 207, 205, 205, 306, 405, 205)
Comment
-
-
Sain vihdoin ja viimein hybridin ohjausyksikköä vaihdettua ,asentajat ruotsista.(Eivät saanneet virrattomaksi
tietietokoneen avulla.)Ohjausyksikkö
4550€ työt800€.Taas mennään.Auto tuotu Italiasta Catamount Scc.Kun joku kyseli
ei näitä uutena kovin monta rekisteröity suuren hinnan takia 10000€ kalliimpi kuin tavallinen 335:n.ý
Comment
-
Comment