Terve,
Eli ongelmana on, että 200tkm ajettu F30 xdrive (vm2013) automaattilaatikko heittää kesken ajon D:ltä N:lle. Välillä tekee useamman kerran tätä putkeen ja antaa näytölle ilmoituksia: Driving stabilisation, Flat tyre monitor (RPA) failure, Drivetrain. Kerran tuli myös ilmoitus Clutch temperature.
Auto käynyt huollossa stekattavana ja antoi kuulemma ison liudan eri vikakoodeja. Adaptiot nollattu yms. rengasgaspaineet stekattu ja akku testattu Bosch:n testerillä ja oli kunnossa.
Viime aikoina ongelma on ollut lähinnä aamuisin kylmällä koneella ajaessa (tiedä sitten onko sillä mitään merkitystä). Osaisiko joku antaa vinkkejä tai auttaa ongelman kanssa?
/Jere
Eli ongelmana on, että 200tkm ajettu F30 xdrive (vm2013) automaattilaatikko heittää kesken ajon D:ltä N:lle. Välillä tekee useamman kerran tätä putkeen ja antaa näytölle ilmoituksia: Driving stabilisation, Flat tyre monitor (RPA) failure, Drivetrain. Kerran tuli myös ilmoitus Clutch temperature.
Auto käynyt huollossa stekattavana ja antoi kuulemma ison liudan eri vikakoodeja. Adaptiot nollattu yms. rengasgaspaineet stekattu ja akku testattu Bosch:n testerillä ja oli kunnossa.
Viime aikoina ongelma on ollut lähinnä aamuisin kylmällä koneella ajaessa (tiedä sitten onko sillä mitään merkitystä). Osaisiko joku antaa vinkkejä tai auttaa ongelman kanssa?
/Jere

Kaikenmaailman roposnikkarit silittelee ensimmäisenä koodit, ja se vaikeuttaa bmw testerikäyttöä olennaisesti. Toki yleistestereillä se ja sama, kun oikeastaan ainut asia joilla niillä pystyy, on tuo koodien nollaus.
Comment