Onkos muut vaihellu uretaania, vakioiden tilalle?
Tuli laitettua takakelkkaan hajonneiden tilalle Whitelinen tuotteet, runkopuslat, sekä perän tukipuslat. Takakelkasta oli mennyt oikea takakulman pusla sekä perän takapusla (siellä painon takana)halki, perä veteli kiihdyttäessä, ja mitään selvää ei näkynyt, kun kävi takapään puslat läpi. Kaikkiin runkopusliin ei päässyt järkevästi käsiksi ilman purkamista niin tilailin noi valmiiksi.
Aikaa meni katoksessa tehtynä n 10h tuli samal säädettyä alustan korkeus mieleisemmäksi. Tiputin kelkan alas ja purin kaikkin edessä olevat pois aikaa meni n 3h että kelkka oli vapaan lattialla. Puslien vaihtamiseen meni aikaa n. 2h ja pari kirosanaa.
Kasaaminen, lähinnä kelkan paikalleen saaminen, jousien ja iskarien kasaaminen ja säätö otti kaikkineen aikaa vajaa 4h. Autossa siis Bcracingin alusta ilman säätöä aikaa olis mennyt kait tunti vähemmän.
Ajettavuuteen tuli iso muutos, perän vetely loppui ja auto kulkee taas suoraan.
Takapäähän jäi siis kaikki muut puslat vielä vakioiksi, eteen on tilattu Lemförderin setti, strongflexin puslat tukivarsiin ja vakaajaan ja ohjaukseen fix kitti. Sais noilla eväillä etupään elämiset ja kolinat kuriin.
Tuli laitettua takakelkkaan hajonneiden tilalle Whitelinen tuotteet, runkopuslat, sekä perän tukipuslat. Takakelkasta oli mennyt oikea takakulman pusla sekä perän takapusla (siellä painon takana)halki, perä veteli kiihdyttäessä, ja mitään selvää ei näkynyt, kun kävi takapään puslat läpi. Kaikkiin runkopusliin ei päässyt järkevästi käsiksi ilman purkamista niin tilailin noi valmiiksi.
Aikaa meni katoksessa tehtynä n 10h tuli samal säädettyä alustan korkeus mieleisemmäksi. Tiputin kelkan alas ja purin kaikkin edessä olevat pois aikaa meni n 3h että kelkka oli vapaan lattialla. Puslien vaihtamiseen meni aikaa n. 2h ja pari kirosanaa.
Kasaaminen, lähinnä kelkan paikalleen saaminen, jousien ja iskarien kasaaminen ja säätö otti kaikkineen aikaa vajaa 4h. Autossa siis Bcracingin alusta ilman säätöä aikaa olis mennyt kait tunti vähemmän.
Ajettavuuteen tuli iso muutos, perän vetely loppui ja auto kulkee taas suoraan.
Takapäähän jäi siis kaikki muut puslat vielä vakioiksi, eteen on tilattu Lemförderin setti, strongflexin puslat tukivarsiin ja vakaajaan ja ohjaukseen fix kitti. Sais noilla eväillä etupään elämiset ja kolinat kuriin.
Comment