Tuli meiliin kutsu tulla bmw:lle tarkastukseen. Takaisinkutsun kohde on "heater of recycling gas". Onko tämä joku egr -juttu vai mikä?
Soitin ja sanoivat, että tarkastavat onko osassa vikaa. Jos näyttää hyvältä, niin takaisin ajoon vain, mutta jos on sanomista niin osa vaihdetaan.
Mietin, että pitäisikö mennä? Iskevätkö ne siihen aina ohjelmistopäivityksen päälle ilman sen kummempia miettimisiä? Sanoivat, että auto joutuu olemaan siellä päivän-pari, eli hyvin on aikaa ajaa täysi ohjelmapäivitys. Tämä olisi tietenkin ongelma, jos jollakulla olisi ecuun kirjoitettu uusi ohjelma. En tiedä missä tommonen heater lymyilee, mutta oletan että huollossa huomattaisiin intercooler vaihdetuksi ja dpf poistetuksi, jos asia näin olisi...
Autona 2013 335dxAs
E: löysin netistä lisätietoa; näyttäisi olevan mahdollisuus vuotavaan EGR:ään, ja vuotavan glycolin pelätään aiheuttavan palovaaran.
Soitin ja sanoivat, että tarkastavat onko osassa vikaa. Jos näyttää hyvältä, niin takaisin ajoon vain, mutta jos on sanomista niin osa vaihdetaan.
Mietin, että pitäisikö mennä? Iskevätkö ne siihen aina ohjelmistopäivityksen päälle ilman sen kummempia miettimisiä? Sanoivat, että auto joutuu olemaan siellä päivän-pari, eli hyvin on aikaa ajaa täysi ohjelmapäivitys. Tämä olisi tietenkin ongelma, jos jollakulla olisi ecuun kirjoitettu uusi ohjelma. En tiedä missä tommonen heater lymyilee, mutta oletan että huollossa huomattaisiin intercooler vaihdetuksi ja dpf poistetuksi, jos asia näin olisi...
Autona 2013 335dxAs
E: löysin netistä lisätietoa; näyttäisi olevan mahdollisuus vuotavaan EGR:ään, ja vuotavan glycolin pelätään aiheuttavan palovaaran.
Comment