Announcement

Collapse
No announcement yet.

328i F31 xDriveen (2013) moottorinlämmitintä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuubazz
    Newbiemmer
    • Oct 2021
    • 4
    • Oulu

    328i F31 xDriveen (2013) moottorinlämmitintä

    Moi!

    Olen tuore BMW kuski ja kaipasin muiden mielipiteitä/kokemuksia moottorinlämmityksen eri vaihtoehdoista. Tällä hetkellä itselläni mielessä Binarin polttoaineella toimiva lämmitin joka paikallisella jälleenmyyjällä kustantaisi kuulemma n.2000-2200€ johtuen erikseen hankittavasta SHAM -moduulista ja asennuksen vaikeudesta.

    Asun Oulun seudulla.

    Kiitoksia kaikille jo etukäteen vastauksistanne!
  • Morbus
    Bimmer Rookie
    • Nov 2020
    • 49
    • Pirkmanmaa

    #2
    Originally posted by tuubazz View Post
    Moi!

    Olen tuore BMW kuski ja kaipasin muiden mielipiteitä/kokemuksia moottorinlämmityksen eri vaihtoehdoista. Tällä hetkellä itselläni mielessä Binarin polttoaineella toimiva lämmitin joka paikallisella jälleenmyyjällä kustantaisi kuulemma n.2000-2200€ johtuen erikseen hankittavasta SHAM -moduulista ja asennuksen vaikeudesta.

    Asun Oulun seudulla.

    Kiitoksia kaikille jo etukäteen vastauksistanne!
    Itse asennutin viime talvena 330d:hen TT Thermon 1500XC mallin (nyt on tullut uudempi XCS malli) ja olin kyllä ihan tyytyväinen siihen, lämmitysteho oli hyvinkin riittävä. Tosin eihän nuo letkuun kytkettävät lämmittimet ole niin helppoja kuin nuo polttoainekäyttöset, mutta hankintakustannuksiltaan selvästi halvempia.
    Koko päivän ne tuota Thermoakin asensivat, kun ei kuulemma tilaa ihan liikoja konehuoneessa ollut.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎