Vaihdoin hammastankoon sen thrust piecen ja nyt keskittää ohjaus ja muutenkin tuli se tunto ohjauksee. Ylikelvähän tuo on, mutta parannus ajettavuuteennoli ihan älytön. Omassa f33:ssa missä n20 moottori sen sai vielä vaihdettuu kätevästi yläkautta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjaus tunnoton
Collapse
X
-
Originally posted by jussi101 View PostKorjaussarjaa eli thrust pieceä eli suomeksi liukupalaa ei ole tarjolla vakio-ohjaukselle. Se on tarjolla vain variable sport steeringillä varustettuihin autoihin.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Jatketaas tätä vielä kun ei ongelma ole ratkennu. Tuo tunnottomuus johtuu siitä että ohjaus tahmaa keskellä sillain että ei keskitä. Jää joko oikeelletai vasemmalle. Se että mistä tuo johtuu alkaa olee mysteeri mä oon koittanu laittaa sen säätökorkinkin tosi löysään tangosta. Jos kääntelen renkaasta pyörät ylhäällä niin pistää ihan tosissaan vastaan siinä keskivaiheilla. Tuo selittää sen miksei keskitä. Löytyykö suomesta ketään joka on perehtynyt noihin eps tankoihin?
Comment
-
-
Originally posted by Terpatin84 View PostJatketaas tätä vielä kun ei ongelma ole ratkennu. Tuo tunnottomuus johtuu siitä että ohjaus tahmaa keskellä sillain että ei keskitä.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostEPS:lle voisi kokeilla resetoida (tai jopa päivittää) ohjausyksikkö ja ajaa sopeutusprotokolla testerillä, josko toisi muutosta käytökseen. Rengaspaineet varmaan ohjearvoissa?
Comment
-
-
Nyt palas ohjaustuntuma ihan erinlaiseks. Se thrustpiecen vaihdon jälkeen se korkki oli aivan liian kireellä, nyt oli varmaan viides kerta ku löysäsin sitä ja nyt palautuu hienosti. Kuinka eri auto voikaan olla ajaa. Siihen korkin kiristyksee ei oo kyllä mitää oikeeta ohjetta muuta kun että hakea kohdallee.
Comment
-
-
Kahta f31:stä kokeillut (ei vielä omaa), ja ei toi kyllä mikään paska ole mielestäni kuten haukutaan.
X drivenä perusalustalla tuntui kyllä ihan liian köykäseltä ja herkältä menemään sinne minne ratin jätti, mutta takavetosena sporttialustalla erinomainen mielestäni ja sport modessa jopa vähän turhankin jäykkä taajamapyöritykseen. Mutta nää on tottumuksista kiinni.
Erona mersuun ja muihin sähköisesti tehostettuihin joita päässyt ajamaan, tuntui olevan se ettei keskikohdassa ole sellaista teennäisen tuntuista dead zonea mihin auto pyrkii lukittumaan. Bemari tavallaan ohjaa koko ajan, ainakin ne yksilöt mitä olen koittanut, molemmat pre lci. Jos en ihan väärin muista niin aikanaan omistamani e36 tuntui myös tältä verrattuna moderneihin etuvetokauppakasseihin jossa ratti pyrki keskittymään tiettyyn kohtaan. Toki e36 oli paljon raskaampi veivattava kuin f3x.
Comment
-
-
Tähän voisi sanoa että harvassa on olleet ne bemarit missä ohjaus olisi hyvä tai edes siedettävä. On tullut kokeiltua monenlaista uutta ja vanhaa, ja ainoa josta tuli sellainen tuntuma että tämä on hyvä niin vanha e60. Eli jos hyvän ohjauksen haluaa niin todnäk. on merkin vaihto edessä.EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport
Comment
-
-
Originally posted by XV70D View PostTähän voisi sanoa että harvassa on olleet ne bemarit missä ohjaus olisi hyvä tai edes siedettävä. On tullut kokeiltua monenlaista uutta ja vanhaa, ja ainoa josta tuli sellainen tuntuma että tämä on hyvä niin vanha e60. Eli jos hyvän ohjauksen haluaa niin todnäk. on merkin vaihto edessä.
Comment
-
Comment