Announcement

Collapse
No announcement yet.

N47-D20C koneesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • penax
    Bimmer Rookie
    • Apr 2014
    • 48
    • Pohjanmaa

    N47-D20C koneesta

    Kiinnostaisi tuollainen X3 2,0 dieselillä. Kyseessä on 2012-mallinen N47-D20C-koneella. Kilometrejä takana se vakio n. 200 tkm.


    Noista 2-litraisista dieseleistä kun on kuulunut monenlaista juttua, eli ainakin alkupään koneissa on ollut jakopääongelmia ym., niin onko tuon ikäisen koneeseen jo tehty merkittäviä parannuksia? Eli tuolla konekoodilla oleva, kannattaako sekaantua?
    - penax -
    ______________________________
    BMW 525dA Touring (E61 LCI) -08
    Skoda Octavia 1,6 TDI CR -12
  • alpine3
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2010
    • 1220
    • Kajjjaani

    #2
    Tuo c-varianttihan on jo parannettu versio jossa ollut vähemmän ongelmia kuin alkupään a-varianteissa, mutta mistään koneestahan ei voi varmaksi sanoa että ei tule ongelmia ketjun kanssa, menee niitä n57:stakin. Itsellä sama c kone ja 250 mittarissa, alkuperäinen ketju eikä ainakaan vielä mitään ongelmia ketjun kanssa.
    BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
    BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

    Comment

    • zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14199
      • Oulu

      #3
      Eikä edes paha vaihtaa jos itsellä on paikka tehdä. 270tkm oli omassa ja ketju jo äänsi hieman kylmästartissa. Moottori käy myös selvästi tasaisemmin ketjun vaihdon jälkeen.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA '91 klick

      Instagram


      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎