Announcement

Collapse
No announcement yet.

F36 kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KoriJakko
    Newbiemmer
    • Jan 2024
    • 2
    • Espoo

    F36 kokemuksia?

    Ciao,

    Olen parin kymmennen vuoden BMW boikotin jälkeen tähyillyt F36-mallin suuntaan, joten kaipaisin siitä käytännön kokemuksia. Mikä siinä on osoittautunut hyväksi, mikä tuottanut pettymystä ja, mitä olisit valinnut toisin? Mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomioita käytetyssä vm. 2017->? Ilmeisesti tuosta eteenpäin tuli facelift-malli?

    Onko noiden nelosbensakoneissa vielä heikkoja kohtia?
  • kooma
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 1016
    • Pikis

    #2
    Mulla oli neljä vuotta tuollainen B47 koneella eli 2 litran diesel. Kori miellyttää mun silmää ja omassa käytössä tuollainen takaluukku on ihan parhautta, lätkäkassi menee sinne niin näppärästi. Takapenkkiläisiä jos on jatkuvasti, varsinkin aikuisia niin sitten F36 ei ole paras vaihtoehto mutta kyllä sen kanssa pärjää. Kuten bemareissa aina niin varusteet vaikuttaa paljon lopputulokseen, varmista että tiedät mitä niitä on ja mitä itse niistä kaipaat ettei tule sitten pettymystä että joku niistä puuttui. Nelivetoisen perusalusta on aika kökkö ja itse yrittäisin löytää sellaisen jossa on adaptiivinen alusta. Ohjaus F3x autoissa on tunnoton verrattuna siihen millainen bemareissa perinteisesti on.

    B sarjan moottorit ovat ihan hyviä, mutta itse en ostaisi sellaista missä on joku virisofta. Turbomurheet talvella koskee vain dieseleitä.
    Tällä hetkellä: F20 120d M-Sport, i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

    Comment

    • KoriJakko
      Newbiemmer
      • Jan 2024
      • 2
      • Espoo

      #3
      Thx ! Itselleni tuo korimalli olisi juuri passeli, kun lähinnä tulee kuljetettua tavaraa...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎