Moikka. Potilaana kaverin pre LCI F31, jossa xenonit. Alkuperäisten drl led korttien/moduulien/tms tilalle asennettu vastaava RGB versio (kiinalainen kitti).
Antaa koodia vasemman sekä oikean drl valon avoimesta virtapiiristä (sehän siinä on kun alkuperäiset liittimet irroitettu ja virta näille tulee ulkoisesta ohjaimesta).
Kuitenkin koitettu bimmercodella koodata DRL pois päältä, kylmä/kuuma monitorointi, avoimen virtapiirin, sekä oikosulun haistelut pois.
Antaa kuitenkin edelleen koodia.
Kysymyksenä semmonen että onko jotain muita parametrejä, jota tulis muuttaa, jotta sais ton kitin toimimaan?
Onko VO koodaaminen parempi ratkaisu? (tästä ei ole itsellä oikeastaan kokemusta, mutta esys kuitenkin käytettävissä)
Pystyykö kikkailemaan sähkövastuksen kanssa?
Ja entuudestaan jo vastaan, että kyllä. olisi pitänyt hankkia laadukkaampi kitti, tai ei kittiä ollenkaan.
Antaa koodia vasemman sekä oikean drl valon avoimesta virtapiiristä (sehän siinä on kun alkuperäiset liittimet irroitettu ja virta näille tulee ulkoisesta ohjaimesta).
Kuitenkin koitettu bimmercodella koodata DRL pois päältä, kylmä/kuuma monitorointi, avoimen virtapiirin, sekä oikosulun haistelut pois.
Antaa kuitenkin edelleen koodia.
Kysymyksenä semmonen että onko jotain muita parametrejä, jota tulis muuttaa, jotta sais ton kitin toimimaan?
Onko VO koodaaminen parempi ratkaisu? (tästä ei ole itsellä oikeastaan kokemusta, mutta esys kuitenkin käytettävissä)
Pystyykö kikkailemaan sähkövastuksen kanssa?
Ja entuudestaan jo vastaan, että kyllä. olisi pitänyt hankkia laadukkaampi kitti, tai ei kittiä ollenkaan.