Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M3 2020?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Galaxy1223
    Bimmer Rookie
    • Jul 2009
    • 121
    • Suomi

    #16
    Originally posted by Messier View Post
    M3 touring tulossa 2-3 vuoden päästä.
    Ruumisauto ja motorsport samassa paketissa ja vielä vetävillä etupyörillä.
    No, kyllähän maailmaan autoja mahtuu ja joku tuostakin tykkää.
    Kyllähän se farkku painaa tietysti enemmän, mutta käytettävyys nousee huomattavasti ja varmasti ostajia riittää. Muutenkin jos hakee autoa radalla käyntiin niin kai M2 ja M4 tulee ennen M3:sta muutenkin? Nelivetokin on varmaan nykyaikana pakollinen kun muuten arvostelijat itkee hitaasta 0-100 ja siitä että auto sutii.

    Sanoisin että suurempi pyhäinhäväistys oli tehdä noita X-sarjan "M" autoja helvetin korkealla painopisteellä.

    Comment

    • Reeperbahn
      BTCF Member
      • May 2012
      • 602
      • EFOU

      #17
      Näitä uusia M3/4:sia ajeli Nurburgringillä ja lähiympäristöissä kun ovat vielä tehtaan testattavina. Niin eipä nuo jättimunuaiset luonnossa nähtynä juurikaan hyppää silmille. En sano että ne mitenkään erikoisen hienot olisi mutta eivät kyllä häiritsekkään. Kuvissa näyttävät paljon pahemmilta ja hallitsevilta. Muotivirtaukset tulee ja menee, siinä vaiheessa kun nämä autot ovat normi lapiomiehen ostettavissa niin kukaan ei enää kiinnitä noihin munuaisiin huomiota, kun haukutaan jo uusia hirvittäviä innovaatioita. Näinhän se on aina mennyt ja tulee menemään.
      Last edited by Reeperbahn; 23-09-2020, 16:13.
      -BMW M3 -09
      -MB E320 Coupe -94
      -MB E250 CGI -10
      -Husqvarna R320 -14

      Comment

      • JanskiAWD
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 192
        • S:t Karins

        #18
        Linkki
        e92 "330"xiA M-sport
        Mini Cooper R50

        Comment

        • BFI18
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 1456
          • Turku

          #19
          G80/G82 julkaistu.
          Sivuprofiili ja perä mielestäni ok, keula vaatii vielä tottumista.

          Nelivetoa tarjolla ja kahta tehoversiota, 480 ja 510 hp.
          Optiopenkit comp-versiossa hienot!

          Looking for information on the latest BMW models? Read the latest BMW reviews from carwow and feel confident you're finding the right car for you.
          G26 i4 M50 Black Sapphire

          Comment

          • Jabbe
            Bimmer Rookie
            • Jul 2019
            • 62
            • Lappeenranta

            #20
            IMO nyt tuo keula näyttää jopa hyvältä, lisää aggressiivisuutta ja nuo pulleet kaaret . Se nelossarjan 440in munuaiset ei vakuuttanut. Carwown videossa oli tuo M3 C uudessa Isle of Man Green värissä noilla kulta/pronssi vanteilla ... pikkusen on komia pirssi.

            Comment

            • duckland
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2003
              • 418

              #21
              4,2 sekkaa tai 3,9 competitionina. todella pliisut luvut. Köyhällähän se tuntuu vaan, mutta 40k autovero tekee tuosta autosta suomessa naurettavan kalliin suhteessa ominaisuuksiin. paljon melua tyhjästä. noilla kiihtyvyyksillä on turha kuvitella mitään ringgienkkoja. lähinnä keskinopea auto niille ketä kiinnostaa pärisevä pakoputki eikä paljon muu. kauas on menty M autojen alkuperäsestä olemuksesta. Parasta kokoluokassaan. Tuossa kai parasta kivan kirjavat penkit lisävarusteena.

              Comment

              • pyroz
                BTCF Member
                • Nov 2002
                • 6712
                • PK-seutu

                #22
                Originally posted by duckland View Post
                4,2 sekkaa tai 3,9 competitionina. todella pliisut luvut. Köyhällähän se tuntuu vaan, mutta 40k autovero tekee tuosta autosta suomessa naurettavan kalliin suhteessa ominaisuuksiin. paljon melua tyhjästä. noilla kiihtyvyyksillä on turha kuvitella mitään ringgienkkoja. lähinnä keskinopea auto niille ketä kiinnostaa pärisevä pakoputki eikä paljon muu. kauas on menty M autojen alkuperäsestä olemuksesta. Parasta kokoluokassaan. Tuossa kai parasta kivan kirjavat penkit lisävarusteena.
                Osta Tesla niin voit nauttia ylikuumentuneesta akusta kierroksen puolivälissä. Sitten on kivampi kyynelehtiä hienojen urheiluautojen ominaisuuksien perään
                S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                Comment

                • rizzo
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2007
                  • 5418
                  • Oulu

                  #23
                  Originally posted by duckland View Post
                  4,2 sekkaa tai 3,9 competitionina. todella pliisut luvut. Köyhällähän se tuntuu vaan, mutta 40k autovero tekee tuosta autosta suomessa naurettavan kalliin suhteessa ominaisuuksiin. paljon melua tyhjästä. noilla kiihtyvyyksillä on turha kuvitella mitään ringgienkkoja. lähinnä keskinopea auto niille ketä kiinnostaa pärisevä pakoputki eikä paljon muu. kauas on menty M autojen alkuperäsestä olemuksesta. Parasta kokoluokassaan. Tuossa kai parasta kivan kirjavat penkit lisävarusteena.
                  Oon aina miettinytkin, että kirjoitteleeko tämä herra foorumille. Nyt hän vihdoin löytyi!

                  Comment

                  • EGoman
                    BTCF Member
                    • Mar 2006
                    • 5102
                    • Ylivieska

                    #24
                    Originally posted by rizzo View Post
                    Oon aina miettinytkin, että kirjoitteleeko tämä herra foorumille. Nyt hän vihdoin löytyi!



                    "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

                    Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
                    ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

                    Comment

                    • duckland
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2003
                      • 418

                      #25
                      Originally posted by rizzo View Post
                      Oon aina miettinytkin, että kirjoitteleeko tämä herra foorumille. Nyt hän vihdoin löytyi!

                      Puhutaan autoista ei siitä kuka osaa viheltää. Sanoinko sinusta jotenkin pahasti tai haukuinko sinua? Taisin autosta puhua malmikasasta en kenestäkään muusta. Tuskin tunnetaan joten jätä jooko päänaukominen omille kavereillesi me ei olla käsittääkseni kavereita enkä ole susta pahaa sanonut.

                      Comment

                      • duckland
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2003
                        • 418

                        #26
                        Laimea kiihtyvyys enkä vertaa mihinkään teslaan vaan vanhakoppanen m3 menee noita kiihtyvyysarvoja muistaakseni aika tarkalleen eli mallisarjan uusiminen ei tuo ainakaan kiihtyvyyttä lisää. Varmaan meni nyt väärin sanoa näin. Jotenkin tottunut että uusi malli on yleensä vähän nopeampi kun edellinen.

                        Comment

                        • Jabbe
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2019
                          • 62
                          • Lappeenranta

                          #27
                          Veikkaisin, että nuo 0-100 ajat on näitä herrasmieslukemia, testaamaan kun pääsee ni ajat näyttää varmasti vähemmän. Saihan ne tuon uuden M8 kiihtymään sataseen alle kolmeen sekuntiin.

                          Comment

                          • Juh4
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 5450
                            • Seinäjoki

                            #28
                            Originally posted by duckland View Post
                            4,2 sekkaa tai 3,9 competitionina. todella pliisut luvut. Köyhällähän se tuntuu vaan, mutta 40k autovero tekee tuosta autosta suomessa naurettavan kalliin suhteessa ominaisuuksiin. paljon melua tyhjästä. noilla kiihtyvyyksillä on turha kuvitella mitään ringgienkkoja. lähinnä keskinopea auto niille ketä kiinnostaa pärisevä pakoputki eikä paljon muu. kauas on menty M autojen alkuperäsestä olemuksesta. Parasta kokoluokassaan. Tuossa kai parasta kivan kirjavat penkit lisävarusteena.
                            Kai siinä autossa nyt muutkin asiat merkitsee kuin ringienkka?
                            -Official member of BTCF-Sauna team-

                            Comment

                            • rizzo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2007
                              • 5418
                              • Oulu

                              #29
                              Originally posted by duckland View Post
                              Puhutaan autoista ei siitä kuka osaa viheltää. Sanoinko sinusta jotenkin pahasti tai haukuinko sinua? Taisin autosta puhua malmikasasta en kenestäkään muusta. Tuskin tunnetaan joten jätä jooko päänaukominen omille kavereillesi me ei olla käsittääkseni kavereita enkä ole susta pahaa sanonut.
                              Kunhan vitsailin, eikai tämä niin vakavaa. Lues tuo sinun viesti ja ajattele että se olisi jonkun muun kirjoittama

                              Comment

                              • hencca89
                                BTCF Member
                                • Sep 2011
                                • 619
                                • ikaalinen

                                #30
                                Pikkuhiljaa rupee muotoiluun tottumaan. Ei se vielä hieno ole muttei läheskää nii paha kun ensikertaa katsoes.
                                Olihan aikoinaa kaikki e6x korit aivan jotain niin hirveetä että häpes niiden olevan bemareita. Nykyään ne on aika hienoja ja ajattoman näköisiä
                                Katotaan mitenkä uudet ikääntyy
                                BMW E91 320
                                MB W108 280SE
                                SUZUKI GSX-R
                                BMW K100 "cafe"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎